• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070806288
  • خبرنگار : 50037

۱۱۳ مددجوی رزنی با تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شدند

۱۱۳ مددجوی رزنی با تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شدند

ایسنا/همدان رئیس کمیته امداد شهرستان رزن از خودکفایی ۱۱۳ مددجوی تحت پوشش این نهاد طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

رضا صادقی‌مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این تعداد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج شده‌اند.

وی میزان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به این مددجویان کمیته امداد شهرستان را طی سال گذشته افزون‌بر ۷۰ میلیارد تومان  برشمرد و تصریح کرد: در سال‌جاری نیز خودکفایی ۸۰ مددجو در دست اقدام بوده که با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شش ماه گذشته برای آنان فرصت شغلی ایجاد شده و خود کفا شده اند و برای برگزاری جشن خودکفایی اسامی آنان را به استان اعلام کرده‌ایم و این افراد نیز در سال‌جاری از چرخه حمایتی این نهاد خارج خواهند شد.

صادقی‌مصور تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان رزن را ۴۵۰۵ نفر شامل ۱۸۰۰ خانوار برشمرد و افزود: کمیته امداد یک نهاد امداد رسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سالتحصیلی جدید، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رزن دارای ۸۰۵ دانش‌آموز بوده که برای آغاز سالتحصیلی جدید، کمیته امداد شهرستان کیف مدرسه و لوازم تحریر و نوشت افزار این تعداد دانش‌آموز را با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد تومان تهیه و به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا کرد.

صادقی‌مصور میزان اعتبار هزینه شده برای کیف و لوازم‌التحریر هر دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برشمرد و افزود: در این رابطه برای کیف هر دانش آموز اعتباری افزون‌بر ۸۵۰ هزار تومان و برای لوازم‌التحریر هر دانش‌آموز اعتباری افزون‌بر ۳۵۰ هزار تومان توسط کمیته امداد هزینه شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha