• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070806306
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

شغل سرپرستی سرای دانشجویی از نوع ایثار و انفاق است

شغل سرپرستی سرای دانشجویی از نوع ایثار و انفاق است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: شغل سرپرستی سرای دانشجویی، از نوع ایثار و انفاق است.

علی نظری امروز (هشتم مهرماه) در نشست با جمعی از سرپرستان سراهای دانشجویی دختر دانشگاه لرستان که در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به جنایتهای رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: شهادت شهید نصرالله، جبهه مقاومت را برای مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مصمم‌تر می‌کند.

شهید سیدحسن نصرالله، سید مقاومت، به همه ما درس ایثار و انفاق در راه خدا داد؛ این نوع رویکرد بایستی الگوی همه اقشار جامعه از جمله سرپرستان سراهای دانشجویی باشد.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: رسالت سرپرستان سراهای دانشجویی، یک رسالت بسیار مهم است؛ زیرا سرپرستان سراهای دانشجویی به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته ارتباط مستقیم با دانشجویان دارد.

نظری با اشاره به تغییرات نسلی، تصریح کرد: سرپرستان سراهای دانشجویی نیازمند ارتقای رفتار سازمانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، به‌صورت پیوسته هستند.

وی بیان کرد: نوع رفتار یک سرپرست سرای دانشجویی برای دانشجویان ساکن آن سرا، می‌تواند از هر نظر الگو باشد؛ اینجاست که حساسیت این شغل مشخص می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: همچون رسالت حراست، رسالت سرپرستان سراهای دانشجویی در بحث مدیریت صحیح صحنه، بسیار مهم است.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست اهمیت شغل سرپرستان سراهای دانشجویی را توضیح داد و به‌ویژه درباره ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف سخن گفت.

همچنین، محسن ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی (خوابگاه‌های) دانشگاه لرستان، گزارشی از وضعیت فعلی سراهای دانشجویی این دانشگاه ارائه کرد.

یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه لرستان نیز نکات آموزشی مرتبط با حراست سراهای دانشجویی را بیان کرد.

در این نشست، هر کدام از سرپرستان سراهای دانشجویی دختر دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با راهکارهای تقویت سراهای دانشجویی را مطرح کردند و برخی مشکلات صنفی و شغلی سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه هم بر زبان جاری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha