• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070907310
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی: مدیران با برنامه در دیدارها حضور یابند

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی: مدیران با برنامه در دیدارها حضور یابند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از حسن اعتماد دولت قدردانی کرده و از مسئولان خواست از نصب بنر تبریک خودداری کرده و با کارنامه و برنامه در دیدارها حضور یابند.

متن پیام دکتر بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عهده‌دار مسئولیتی سنگین در خطه تاریخ‌ساز و قهرمان‌پرور آذربایجان شرقی شده‌ام، لازم می‌دانم از حسن اعتماد رئیس جمهور محبوب و مردمی، دکتر مسعود پزشکیان و هیأت محترم وزیران به اینجانب سپاسگزاری کنم.

همچنین مراتب قدردانی خود را از ابراز لطف و محبت آحاد مردم شریف، نخبگان و شخصیت‌های برجسته استان نسبت به این خادم خودشان اعلام می‌کنم.

امید آن را دارم که در این سنگر خدمت‌گزاری و در راستای آبادانی، پیشرفت و توسعه استان، مردم شریف و نجیب و نخبگان و دلسوزان با خادم خود همراه خواهند بود تا ان‌شاءالله بتوانیم استان آذربایجان شرقی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌های مختلف برسانیم.

از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای نظامی و انتظامی، تشکل های بخش خصوصی، موسسات غیردولتی و سایر اقشار مردم استدعا دارم از نصب هرگونه بنر و تابلو، درج پیام تبریک در نشریات و ارسال تاج گل صرف‌نظر کرده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این خصوص صورت نگیرد.

لازم به ذکر است دیدار با مسئولان و مدیران دولتی طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از طریق روابط عمومی استانداری متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و تاکید می‌شود که مسئولان با کارنامه و برنامه در این دیدارها حضور یابند.»

 بر اساس این گزارش، سرمست روز گذشته به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در دولت چهاردهم منصوب شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha