• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071008317
  • خبرنگار : 50455

رئیس جامعه المصطفی العالمیه:

وظیفه اصحاب قلم، انتقال مکتب شهید مقاومت به نسل‌های آینده است

وظیفه اصحاب قلم، انتقال مکتب شهید مقاومت به نسل‌های آینده است

ایسنا/قم رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: باید نسبت به صفات و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله اصحاب قلم و اندیشه و فکر به صحنه آمده تا مکتب و شخصیت و آرمان‌های این شهید والامقام را به عنوان الگویی برای نسل‌ها حفظ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در اجتماع بزرگ جامعه سلامت استان قم که امروز ۱۰مهرماه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله برگزار شد، گفت: شهادت شهید نصرالله داغ سنگین بر دل‌های ما نشاند و از دست دادن یک پرچمدار و قهرمان که سالیان سال در خدمت جهاد و مقاومت بود اگر چه سخت است اما باور داریم که برای این مردان بزرگ مرگی به جز شهادت شایسته نیست.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: باید نسبت به صفات و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله اصحاب قلم و اندیشه و فکر به صحنه آمده تا مکتب و شخصیت و آرمان‌های این شهید والامقام را به عنوان الگویی برای نسل‌ها حفظ کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله گفت: ایشان یک رهبر شجاع، عالم، خستگی ناپذیر، هوشمند و دشمن شناس بود که طی سال‌ها نقشه‌های دشمنان را بر هم زد و او بود که لبنان عزیز را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کرد.

عباسی به فتنه انگیزی‌های صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها و همراهان آن‌ها تلاش کردند تا با مطرح کردن طرح‌هایی از جمله سازش و عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها بر منطقه غلبه کرده اما جبهه مقاومت و رهبری سید حسن نصرالله اجازه نداد و آن‌ها در این عرصه نیز شکست خوردند.

وی گفت: شهید نصرالله به عنوان رهبری دلسوز، خدمات اجتماعی بسیاری را نیز در لبنان ارائه کرد که راه اندازی مدارس علمیه، دانشگاه‌ها، کلاس‌های درس، خدمات عمومی و اجتماعی از جمله آن‌هاست؛ همواره در کنار مردم بود و فرزند خود را نیز در این مسیر فدای اسلام کرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به ترور شهید سید حسن نصرالله تصریح کرد: دشمنان مطمئن باشند که برای این جنایت بزرگی که انجام دادند، بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد و پاسخی قاطع دریافت می‌کنند.

عباسی گفت: امروز عالم در یک پیچ تاریخی و یک گذر تمدنی است، در یک سو جبهه شیطانی و باطل است که دست به نسل کشی می‌زند و از سوی دیگر جبهه مومنان و عدالت خواهان است که به عرصه آمده و از مردم مظلوم دفاع می‌کنند.

وی رژیم صهیونیستی را به عنوان یک غده سرطانی توصیف کرد و گفت: این غده سرطانی باید از بین برود و خون انسان‌های پاک و بیگناهی که در این مسیر ریخته شد، موجب استحکام مسیر مقاومت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha