• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071008348
  • خبرنگار : 50490

رئیس بنیاد نخبگان مازندران:

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

ایسنا/مازندران رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران با اشاره به اینکه ۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند، گفت: این امر نشان می‌دهد که رغبت ازدواج در جامعه نخبگان بیشتر از دیگران است.

محمد آزادبخت ۱۰ مهر ماه در همایش تجلیل از برگزیدگان مازندرانی بنیاد ملی نخبگان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت؛ حمایت از آنها را امری واجب برشمرد و اظهار کرد: چنین حادثه‌ای را در سال ۵۹ نیز شاهد بودیم که دشمن ادعای تصرف یک روزه کشور را داشت و با حضور جوانان به فرمان امام (ره) بر دشمنان پیروز شدیم امیدواریم امروز نیز شاهد پیروزی این مظلومان باشیم وهر زمان رهبر انقلاب دستور دهند آمادگی حضور داریم.

وی از تجلیل ۱۷ نفر المپیادی ملی و جهانی خبر داد و افزود: بنیادملی نخبگان در استان دارای چند بسته است که یکی از مهمترین بسته‌ها المپیادهای دانش آموزی است که مازندران رتبه چهارم المپیادهای دانش آموزی کشور را بعد از تهران، البرز، فارس وخراسان رضوی داراست.

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

رییس مجمع نخبگان مازندران تصریح کرد: در بخش المپیادهای دانشجویی هم اکنون ۸۵ دانشجو با ۱۳استاد راهبر در حال کار در بخش‌های پژوهشی هستند که هسته‌های علمی و پژوهشی را تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه روز تولد شهید چمران روز ملی نخبگان نامیده شد، گفت: شهید چمران که نخبه واقعی علمی، نظامی و عرفانی بود در سال ۱۳۱۱ متولد و در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید که در مازندران در طرح شهید چمران چهاربرگزیده داشتیم.

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

آزادبخت تصریح کرد: در بخش کنکوری‌ها با رتبه‌های زیر۱۰۰ هم مازندران برتر است و این آمار گواه این مدعاست که استعدادهای بسیار خوبی در مازندران وجود دارد.

رییس مجمع نخبگان مازندران از احیاء طرح احمدی روشن خبر داد و یادآور شد: از جمعیت فارغ التحصیلان کارشناسی، ارشد و دکتری ۴۱ درصد متاهل هستند این نشان می‌دهد که رغبت ازدواج در نخبگان بیشتر است.

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

 وی تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان چهار هدف شناسایی، هدایت، حمایت و بهره‌گیری از نخبگان را برای حل مسائل جامعه در قالب ارائه طرح و بسته‌های مختلف در دستورکار دارد.

 وی از شناسایی و معرفی سرآمدان نخبه در رشته‌های مختلف در بنیاد ملی نخبگان مازندران خبر داد و یادآور شد: ۳۷ دانشمند یک درصد برتر مازندرانی از دانشگاه‌های مختلف را تحت پوشش داریم.

۴۱ درصد جمعیت نخبگان مازندران متاهل هستند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha