• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071008366
  • خبرنگار : 50490

استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

فرصت پیشرفت نخبگان فراهم شود

فرصت پیشرفت نخبگان فراهم شود

ایسنا/مازندران استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه درخواست من از جوانان حفظ و ارتقاء جایگاه کشور است، گفت: از مسئولان درخواست می‌کنم به‌عنوان یک دانشگاهی که قلبش برای کشور می‌تپد با وجود اقدامات ارزنده‌ای که انجام شد، جایگاه نخبگان را از آنچه هست بالاتر ببینند و فرصت پیشرفت را برای این قشر فراهم کنند.

احمدعلی عنایتی ۱۰ مهر ماه در همایش تجلیل از برگزیدگان مازندرانی بنیاد ملی نخبگان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد، با اشاره به اینکه امید کشورما این جوانان هستند، اظهار کرد: در گذشته علوم پزشکی با علوم مهندسی و انسانی یکپارچه بودند اما با تکامل دانشگاه‌ها و حوزه پژوهشی از هم جدا شدند ولی توجه به نیاز مردم ما را بیشتر در کنار هم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه باید فضا، فرصت و جایگاه را در اختیار دانشمندان جوان قرار دهیم، افزود: همچنین باید امکانات زیربنایی، سخت افزاری ونرم افزاری را نیز در اختیار جوانان قرار دهیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه توسعه فردی فوق العاده مهم است، یادآور شد: اگر در کسوت نخبگان قرار دارید تحت هیچ شرایطی ایستایی زیبنده شما نیست بلکه هر روز در توسعه فردی در همه زمینه‌ها نه صرفا علمی بلکه فنی و پژوهشی هم حضور فعال داشته باشید.

عنایتی خاطرنشان کرد: زمانی که خداپرستی، میهن پرستی، ومردم گرایی که موتورهای متحرکه است با زیور فن آراسته شود برای کشور مفید است زیرا بدون این فاکتورها هیچ‌کس در هیچ جای دنیا موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه درخواست من از جوانان حفظ و ارتقاء جایگاه کشور است، گفت: درخواست من به‌عنوان یک دانشگاهی که قلبش برای کشور می‌تپد از مسئولان با وجود اقدامات ارزنده‌ای که انجام شد، جایگاه نخبگان را از آنچه هست بالاتر ببینند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: نخبگان را در سازو کار دموکراتیک اداری قرار ندهید گر چه این پروسه آسان‌تر شد ولی به توجه بیشتر نیاز دارد، باید بنیاد ملی نخبگان خانه امن جوانان نخبه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha