• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071108877
  • خبرنگار : 50123

جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واحد برگزیده در اجرای برنامه‌های فرهنگی خانواده جهادگران

جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واحد برگزیده در اجرای برنامه‌های فرهنگی خانواده جهادگران

ایسنا/چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد برگزیده سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه خانواده جهادگران معرفی و با اهدای لوح سپاس از سوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور تقدیر شد.

سیروس رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: معاونت فرهنگی واحد با اجرای بیش از ۴۴ عنوان برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، توجه ویژه‌ای به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌های جهادگران داشته است.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت:  بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استان در سه قالب طرح‌های هماهنگ، سراسری و طرح‌های داخلی توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی دانشجویی، متناسب با ذائقه، سلیقه و نیاز دانشجویان توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان پیش‌بینی شده است که در دانشگاه‌های استان در طول سال تحصیلی اجرا می‌شوند.

رضایی ادامه داد: این برنامه‌ها در ۶ موضوع‌ محوری فرهنگ دینی، فرهنگ اجتماعی، فرهنگ سیاسی، فرهنگ ملی، فرهنگ کار، فرهنگ زیست محیطی و موضوعاتی ذیل این محورها از جمله فرهنگ و معارف قرآنی و سیره اهل بیت(ع)، فرهنگ گفت و گو و مناظره و آزاداندیشی، مهارت‌های زندگی و ازدواج، فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی و تمدن سازی ، مفاخر و مواریث فرهنگی و هویت ملی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، کارآفرینی و مهارت‌های شغلی، اردوهای طبیعت گردی و گرشگری و .... اجرا می‌شوند.

رضایی با اشاره به فعالیت‌های شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: فعالیت‎های این سازمان در استان در قالب شش کانون فرهنگی دانشجویی است که در سال تحصیلی پیش رو همچون سال‌های گذشته، طرح‌های فرهنگی داخلی متنوعی با همکاری، هم‌اندیشی و مشارکت کانون‌های فرهنگی دانشجویی و براساس نیاز دانشجویان در قالب‌های مختلف همچون کارگاه، همایش، نشست، اردو، نمایشگاه، اکران فیلم و مسابقه کتابخوانی اجرا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه‌ها، دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه شهرکرد (جنب دانشکده منابع طبیعی) و یا کانال اطلاع‌رسانی @farhangi_jchb در پیام‌ رسان‌های ایتا و سروش نسبت به تکمیل فرم عضویت در سازمان دانشجویان اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha