• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071209680
  • خبرنگار : 50649

آموزش و پرورش ناحیه ۵ در صدرا راه‌اندازی شد

آموزش و پرورش ناحیه ۵ در صدرا راه‌اندازی شد

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا از افتتاح آموزش و پرورش ناحیه ۵ شیراز در این شهر خبر داد.

خداکرم فیروزمند امروز، ۱۲ مهرماه در نشست شورای شهر صدرا با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه آموزش و پرورش ناحیه ۵ در شهر صدرا برگزار شد که این کار مرهون پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان مربوطه است.

وی با یادآوری اینکه پیش از این مدارس صدرا ذیل آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز فعالیت می‌کردند، افزود: صدرا با داشتن جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش‌آموز یک آموزش و پرورش مستقل نداشت و واقعاً این مسئله بود اما بحمد الهی وعده مسئولان به سرانجام رسید.

فیروزمند با بیان اینکه محمدعلی نسب به عنوان اولین مدیر آموزش و پرورش صدرا انتخاب شده است، گفت: مدیران صدرا، مدیران توانمندی هستند اما در بعضی جهات دست شان کوتاه است.

رئیس کمیسیون حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا به وضعیت مدارس صدرا اشاره کرد و گفت: مدارس در صدرا، بعضا فرسوده هستند که در تهیه کوچکترین امکانات هم مانده‌اند و نیاز است دست به دست هم بدهیم و این معضلات را به حداقل برسانیم.

وی یکی از بزرگترین معضلات شهر صدرا را مدارس دو نوبته عنوان کرد و گفت: در صدرا مدرسه‌ای نیست که دو نوبته نباشد و این بزرگترین چالش آموزش و پرورش صدراست.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به قول مساعد مدیرعامل شرکت عمران صدرا در خصوص مکان‌یابی آموزش و پرورش گفت: همه تلاش می‌کنیم تا جانمایی مناسبی برای استقرار آموزش و پرورش ناحیه صدرا انجام شود.

فیروزمند اظهار امیدواری کرد، با استقرار ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا سایر الزامات آن مانند تاسیس مدارس نمونه دولتی، استعدادهای درخشان که لازمه داشتن که اداره قوی در بخش آموزش و پرورش است به مرور فراهم شود.

رئیس کمیسیونهای حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: داشتن آموزش و پرورش قوی زیرساخت‌های خاص خود را نیاز دارد، در حالی که آموزش و پرورش در شهر صدرا حتی از داشتن یک سالن مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری جلسات محروم است.

وی تأکید کرد: باید در راس کار احداث ساختمان آموزش و پرورش قرار گیرد و سپس به سایر زیرساخت‌ها و تلاش برای رشد کیفیت مدارس بپردازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۲:۳۸

خدا خیرتان دهد