• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403071209862
  • خبرنگار : 71567

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد

ضرورت تعامل دانشجویان برگزیده و نخبه با حوزه بهداشت

ضرورت تعامل دانشجویان برگزیده و نخبه با حوزه بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر نقش مهم دانشجویان نخبه در کاربردی شدن پروژه ها، افزایش آگاهی عمومی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید رضا رئیس کرمی در دیدار با دانشجویان مرکز رشد استعدادهای درخشان و مرکز پژوهش های علمی دانشجویان گفت: موفقیت های شما در المپیاد و کنگره ملی و بین المللی پژوهشی فناوری، بسیار ارزشمند است؛ چرا که در کنار درس خواندن که خود مسئولیت سنگینی است، برای عرصه های دیگر وقت می گذارید و تلاش می کنید.

وی با مقایسه شش حیطه تخصصی المپیاد علمی دانشجویان گفت: به دلیل ظرفیت های موجود در دانشگاه، عرصه فعالیت در حیطه های «استدلال بالینی»، « آموزش پزشکی»، « همگرایی علوم پایه» و «مدیریت نظام سلامت»، به خوبی فراهم است؛ اما فعالیت در دو حیطه پروژه محور «کارآفرینی و کسب وکارهای فناورانه» و «هنر و سلامت» به دلیل نیاز به همکاری برون دانشگاهی، دشوارتر است؛ با این وجود اقدامات خوبی در همه حیطه ها صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تعامل دانشجویان برگزیده با حوزه بهداشت تاکید کرد و گفت: فراموش نکنید همه فعالیت های شما در راستای ارایه خدمت بهتر به مردم است بنابراین با همکاری حوزه بهداشت، می توانید به کاربردی شدن پروژه ها و افزایش آگاهی عمومی و  ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کنید. 

رئیس کرمی بوروکراسی اداری را یکی از موانع توسعه فعالیت های نخبگان دانست و افزود: تجربه نشان داده، کارهایی که به همت دانشجویان انجام می شود کم هزینه تر و اثربخش تر از اقداماتی است که در چارچوب اداری انجام می شود. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان سخنان خود بر تشویق و حمایت از دانشجویان برگزیده تاکید کرد و گفت: استمرار در مدال آوری و افتخار آفرینی، باعث شده رسیدن به موفقیت به روال عادی و ماهیت اصلی شما تبدیل شود، اما بدانید کار بزرگی انجام می دهید و مسئولان  نیز باید انگیزه شما را در مسیر پیشرفت تقویت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha