• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071410921
  • منبع : نمایندگی همدان

هفته ملی کودک با نواختن ‌زنگ دوستی‌ در مدارس همدان آغاز شد

هفته ملی کودک با نواختن ‌زنگ دوستی‌ در مدارس همدان آغاز شد

ایسنا/همدان هفته ملی کودک با شعار برای کودکان، برای آینده از امروز با نواختن زنگ دوستی با همکاری کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی استان همدان در مدارس سراسر استان آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان شنبه ۱۴ مهرماه در آیین آغاز هفته ملی کودک، با تبریک شروع هفته ملی کودک به تمامی کودکان و نوجوانان این سرزمین و تبریک روز جهانی کودک و با یاد کودکان شهید غزه، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور بزرگترین نعمت برای ما هستند که هرگونه هزینه برای آنها، سرمایه‌گذاری برای آینده خواهد بود.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: ما امروز با برنامه پیک امید و اهدای ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه این مدرسه هفته ملی کودک را با شعار برای کودکان- برای آینده آغاز خواهیم کرد و جا دارد از نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی برای ایثار و از خودگذشتگی که دارند و امنیت ما را تأمین می‌کنند تشکر کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید با خوب درس خواندن و احترام به والدین و معلمان خود قدردان زحماتشان باشید و بدانید که این کشور با سعی و تلاش ما آباد خواهد شد.

هادی پوررجب، فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین با تبریک هفته ملی کودک تصریح کرد: همه نیروهای انتظامی کودکان و نوجوانان را دوست دارند و با از خود گذشتن از جان خود دنبال تأمین امنیت برای شما هستند تا شما در آرامش خوب درس بخوانید.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید یکسری نکات مهم را در مورد رفت و آمد به مدرسه بدانند، گفت: شما نباید با افراد غریبه که شناختی ندارید صحبت کنید و به آنها اطلاعاتی در مورد خود و خانواده بدهید زیرا افرادی هستند که بچه‌ها را دوست ندارند و سوءاستفاده می‌کنند که برای شما خطر ایجاد می‌کنند.

به‌گزارش ایسنا، هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه در مراکز فرهنگی- هنری سطح استان با شعار برای کودکان- برای آینده خواهد بود که هر روز یک شعار دارد و برای هر روز متناسب با شعار روز برنامه ‌های متنوعی در نظر گرفته شده است و جشن بزرگ روز کودک در ۱۶ مهرماه ساعت ۱۶ در میدان باباطاهر با حضور برنامه کودک شبکه همدان و اجرای عمو حمید با حضور کودکان و نوجوانان همدانی برگزار خواهد شد.

 مراسم آغاز هفته ملی کودک صبح امروز در دبستان شهید صفدرعلی سهرابی در روستای «امیرآباد» از توابع شهرستان فامنین با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری، فرماندار شهرستان فامنین، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی شهرستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولان در کنار دانش آموزان این دبستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha