• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071411037
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

شهدا گنجینه‌ای عظیم از جریان فرهنگی و هنری هستند

شهدا گنجینه‌ای عظیم از جریان فرهنگی و هنری هستند

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شهدا را گنجینه‌ای عظیم از جریان فرهنگی و هنری دانست.

اعظم روانشاد روز شنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره استانی فانوس با اشاره به اینکه این جشنواره یکی از جشنواره‌های مهم و ارزشی در سطح ملی است، گفت: گفتمان ایثار و شهادت در میان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و بطن جامعه می‌تواند با ظرفیت هنر تبیین و نهادینه شود.

وی بیان کرد: استان لرستان در سال‌های اخیر درخشش‌های خوبی در این جشنواره داشته است و امیدواریم امسال هم نمایندگان خوبی در این جشنواره در سطح ملی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه با ریختن خون هر شهید جریان تازه‌ای در اسلام و انقلاب شکل می‌گیرد و پرچم‌ها بر زمین نمی‌ماند، افزود: با شهادت سیدعباس موسوی پرچم به دست سیدحسن نصرالله سپرده شد و بعد از ایشان نیز این پرچم بر زمین نمی ماند و به یاری خداوند حزب‌الله پیروز میدان است. 

وی با بیان اینکه توجه به رویکرد هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نکته مهم و اساسی است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: جشنواره فانوس نیز این منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شهدا را گنجینه‌ای عظیم از جریان فرهنگی و هنری دانست و تاکید کرد: هرچقدر درباره شهدا کارهای فرهنگی و هنری و رسانه‌ای از ابعاد مختلف تولید شود، کم است.

روانشاد با اشاره به اینکه باید تلاش شود تولیدات فرهنگی و هنری درباره شهدا اثرگذار باشند، افزود: گفتمان ایثار و شهادت در میان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و بطن جامعه می‌تواند با ظرفیت هنر تبیین و نهادینه شود.

وی افزود: کار برای شهدا باید زیر ساخت همه برنامه‌ها و در رأس شاخص‌های اولیه قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha