• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072820975
  • خبرنگار : 50037

فرماندار خبرداد

تخصیص ۵۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های ورزشی رزن

تخصیص ۵۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های ورزشی رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از تزریق و تخصیص ۵۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های در حال احداث، تعمیر، تجهیز و تکمیل این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این میزان اعتبار از منابع اعتباری امسال به پروژه‌های ورزشی شهرستان تزریق شده و در حال حاضر این پروژه‌ها فعال هستند. 

وی با بیان اینکه برخی از این پروژه‌های ورزشی در هفته تربیت‌بدنی به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید، افزود: مابقی پروژه‌ها نیز در دهه مبارک فجر امسال بر اساس پیش‌بینی قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

غفاری‌آثار با اشاره به پروژه‌های ورزشی در حال احداث، تکمیل، تعمیر و تجهیز این شهرستان، ادامه داد: از اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی اختصاص داده شده برای پروژه‌های ورزشی در حال اجرای شهرستان، با اختصاص و تزریق ۴۹ میلیارد تومان اعتبار به تفکیک احداث سالن سقف کوتاه دمق با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد تومان، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد تومان، تکمیل رختکن زمین چمن رزن با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد تومان، احداث استخر سرپوشیده دمق با اعتباری افزون‌بر پنج میلیارد تومان، احداث سالن ورزشی روستای تخت با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد تومان، احداث سالن ورزشی روستای سلطان‌آباد با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد تومان و احداث سالن ورزشی روستای قینرجه با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات منابع ملی استانی شده نیز با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد تومان به تفکیک برای هر پروژه اعتباری افزون‌بر یک میلیارد تومان به پروژه‌های تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای هریان، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای خمیگان، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای چهاربلاغ و تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای قینرجه در حال اجرا بوده و در هفته تربیت بدنی به قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

غفاری‌آثار همچنین گفت:امسال ۱۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت ورزش برای پروژه‌های ورزشی استان همدان مصوب شده که از این میزان اعتبار ملی مصوب شده برای استان همدان تاکنون  ۶۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است .

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ملی ۶۶ میلیارد تومانی تخصیص یافته به استان، اعتباری افزون‌بر ۲۳ میلیارد تومان آن را برای شهرستان رزن در نظر گرفته‌اند که ۱۵ میلیارد تومان آن برای تکمیل پروژه استخر بانوان و هشت میلیارد تومان آن برای سالن ورزشی باستانی شهرستان اختصاص داده شده است.

غفاری‌آثار ضمن تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و نیز نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص این میزان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی شهرستان، یادآور شد: علاوه بر این اعتبارات، اعتباری افزون‌بر دو میلیارد تومان توسط دهیاران روستاهای رزن و نیز ۴.۵ میلیارد تومان توسط شهرداری دمق به پروژه‌های ورزشی در حال اجرای روستایی و شهر دمق تزریق شده است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: با این اعتبارات امسال تخصیص داده شده درمجموع ۵۶ میلیارد پروژه ورزشی در شهرستان در حال احداث، تکمیل، تعمیر و تجهیز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha