• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072821342
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) تأکید کرد:

اهمیت حضور پلیس برای مقابله با تردد خودروهای شوتی و سرقت در آزادراه شیراز ـ اصفهان

اهمیت حضور پلیس برای مقابله با تردد خودروهای شوتی و سرقت در آزادراه شیراز ـ اصفهان

ایسنا/فارس مدیر دفتر آزادراه شیراز ـ اصفهان خواستار حضور پررنگ‌تر پلیس برای مقابله با تردد خودروهای شوتی و همچنین وقوع سرقت‌های شبانه در این آزادراه شد.

ابوالحسن خالقیان امروز، ۲۸ مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که آزادراه شیراز ـ اصفهان را در شرایط استاندارد نگه داریم، گفت: فعالیت‌های راهداری در آزادراه به دو بخش زمستانه و تابستانه تقسیم شده است و فعالیت هر بخش هم متفاوت است.

وی از آماده‌سازی مقدمات راهداری بخش زمستانه از هم اکنون خبر داد و افزود: در این راستا ماشین‌آلات خود را به‌روز رسانی کرده و آماده بارش‌ها را داریم، ضمن اینکه تجربه زمستان سال گذشته را هم داریم.

خالقیان با بیان اینکه فعالیت‌های راهداری به نحو احسن میسر نخواهد شد مگر اینکه ۳ اتفاق مهم در این آزادراه رخ دهد، گفت: تردد خودروهای شوتی یکی از مشکلات آزادراه شیراز ـ اصفهان است که کماکان نابسامان است و همکاری پلیس در این زمینه را می‌طلبد.

مدیر دفتر آزادراه شیراز ـ اصفهان اظهار کرد: مورد دیگر سرقت‌هایی است که در این آزادراه رخ می‌دهد و لازم است که نیروی انتظامی هنگام شب هم پوشش امنیتی آزادراه را انجام دهد گرچه ما گشت‌های شبانه داریم اما نیاز به ورود پلیس در این زمینه داریم.

وی مورد آخر را فرهنگ‌سازی مسافران در قبال حفاظت محیط زیست و عدم ریختن زباله در مسیر آزادراه عنوان کرد و افزود: لازم است که مسافران هنگام عبور از آزادراه نظافت را رعایت کرده و از ریختن زباله در مسیر خودداری کنند.

خالقیان در ادامه بر ضرورت تقویت حضور نیروهای اورژانس در آزادراه تأکید کرد و گفت: هنگام بروز حادثه در آزادراه اولین گروهی که در سر صحنه حادثه حضور می‌یابند، گروه راهداری آزادراه است اما باید حضور نیروهای اورژانس زودتر شود.

مدیر دفتر آزادراه شاهچراغ(ع) بیان کرد: همه خدماتی که در آزادراه ارائه می‌دهیم به ورودی شهر شیراز می‌رسد، به دلیل عدم تکمیل قطعه ۷ و حجم زیاد ترافیک از دست می‌رود لذا لازم است قطعه ۷ هم هرچه زودتر تکمیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۴:۴۲

داروندار ما همین ماشین مدل پایین است که ثبت نام کردیم برای تحویل نمی‌دانیم تکلیف چیست لطفاً رسیدگی شود ممنون