• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072922499
  • خبرنگار : 50160

معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است

ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است

ایسنا/زنجان معاون و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: در این ایام با خیزش مقاومت نسلی مواجهیم که با قدرت به‌پاخاسته و شهیدانی مانند شهید نصرالله و شهید هنیه و سنوار را در راه آزادی قدس فدا می‌کند.

مهدی ابراهیم‌زاده امروز (یکشنبه، ۲۹ مهر ماه) در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای خاتم الانبیا (ص) زنجان در حال برگزاری است، بیان کرد: این روزها تصاویر شهید سنوار را در جای جای شهرها مشاهده می‌کنیم و همه جا صحبت از رشادت این شهید بزرگوار است، ولی حتماً بعد از این شهدا نسلی به مراتب مبارزتر و با انگیزه‌تر تحویل جبهه مقاومت خواهد شد.

وی افزود: ما از نسلی هستیم که هم‌ سن فرزندان شهید یوسفی محسوب می‌شویم و ایستادگی را از این شهدا درس گرفته‌ایم. همان‌طور که شهدای مدافع حرم دهه هفتادی‌ از آنها درس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هنر و ادبیات، تصویری از آینده جامعه است و ظهور آثار ادبی جهاد و مقاومت مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: گویا ایشان هنوز با همان اشتیاق روزهای بعد از جنگ، پیگیر مطالعه ادبیات مقاومت و آثار تولیدی در این حوزه است و به تحسین و تقدیر آن اهتمام دارند.

وی عنوان کرد: امروز پس از سال‌ها حمایت و هدایت مقام معظم رهبری از ادبیات مقاومت و پایداری، ناشران و نویسندگان متعددی در شکوفایی آن پدید آمده‌اند. 

معاون و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: این پشتوانه فرهنگی است که نسل‌هایی متعهد و مبارز را پرورش می‌دهد که آینده جامعه اسلام را می‌سازد و سلاح‌های دشمن جلودار آنها نیست‌.

وی به تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب «پاییز آمد» اشاره و اضافه کرد: در ایام سالگرد سفر مقام معظم رهبری این رونمایی انجام می‌شود و این کتاب یکی از شش کتابی است که اخیراً خبر انتشار یادداشت تمجید رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌ها منتشر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha