• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403073023216
  • خبرنگار : 50214

فرمانده انتظامی یزد در بهاباد:

آسایش مردم افتخاری بزرگ برای یگان‌های انتظامی است

آسایش مردم افتخاری بزرگ برای یگان‌های انتظامی است

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که هر جا به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود، نیروی انتظامی آرامش نخواهد داشت، از آسایش و آرامش مردم به عنوان افتخاری بزرگ برای یگان‌های انتظامی یاد کرد و گفت: مهمترین تلاش و فعالیت این نیروها، تامین امنیت برای رفاه حال مردم در جامعه است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، خط قرمز نیروی انتظامی را امنیت جامعه ذکر کرد و افزود: پلیس حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم، تصریح کرد: راه مقابله با توطئه‌های دشمن، مسیر مشخص و معینی است که با اقتدار در این راه گام برخواهیم داشت.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه اگر کسی برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند مطابق قانون قاطعانه با وی برخورد خواهیم کرد، افزود: هرگز به اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند جامعه را ناامن کنند، مماشات نخواهیم کرد.

بهدانی‌فرد با تاکید بر این که امنیت و آرامش حق مردم است، گفت: عوامل انتظامی کشور با خود عهد کردهاند که آسایش خود را فدای فراهم آوردن امنیت و آرامش مردم کنند و برای این هدف مقدس نیز از هیچ  تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان به هوشمندسازی پلیس در جهت پیشگیری از وقوع جرائم و کشف سریع و به موقع آنها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این اقدامات نتایج خوبی به همراه داشته و امیدواریم مسئولان شهرستانها نیز موضوع هوشمندسازی پلیس و پایش تصویری مناطق مختلف شهرستان خود در این راستا را با جدیت دنبال کنند.

وی از تعامل بسیار خوب میان پلیس و دستگاه قضایی خبر داد و اعلام کرد: خوشبختانه این تعامل در سطح بسیار عالی قرار دارد که باعث شده بسیاری از مأموریت‌ها با موفقیت انجام بگیرد.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این که هم پلیس و هم دستگاه قضایی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برخورد قاطعانه با مجرمان ندارند، گفت: عزم راسخ دو دستگاه باعث شده امروز امنیت خوبی در استان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت طرد اتباع بیگانه فاقد مجوز از کشور، اضافه کرد: افراد دارای بیش از چهار فقره سرقت، ملزم به استفاده از پابند الکترونیکی جهت کنترل تحرکاتشان می‌شوند ولی در عین حال تردد بین شهری آنها بلامانع است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ۵۲ درصد پرونده‌های وارده به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان یزد به صلح و سازش می‌انجامد، افزود: البته ۸۵ درصد پرونده‌ها نیز مرتبط با کلاهبرداری در فضای مجازی است به طوری که یزد را در صدر استانهای کشور از این حیث به دلیل اعتماد بالا و بیجای یزدیها به این حوزه قرار داده است.

این مسئول انتظامی استان در پایان راجع به مسئله معیشت کارکنان ناجا در استان، گفت: در همین راستا ساخت حدود ۷۵۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی در حال انجام است که تعداد ۳۵ واحد در شهرستان بهاباد قرار دارد و با پیشرفت خوبی نسبت به سایر شهرستان‌ها دنبال میشود.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت و شهدای نیروی انتظامی و امام شهیدان، تاکید کرد:
برخورداری از امنیت، اتفاقی نیست و آرامش امروز جای جای کشور مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است و همه باید قدردان آنها باشیم.

وی نسبت به افزایش مهاجران غیر بومی در شهرستان هشدار داد و گفت: قطعاً افزایش جمعیت به دنبال رشد مهاجرت‌ها نیازمند تلاش بیشتر نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت و آرامش مردم بهاباد است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ «حبیب عباسی» تقدیر و سرهنگ «حمیدرضا غنی پور» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهاباد معرفی شد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی مشابه از زحمات سرهنگ «سیدرضا صادقیان» فرمانده انتظامی شهرستان تفت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی و سرهنگ «سید محمد حسینی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha