• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403073023309
  • خبرنگار : 50228

نایب رییس انجمن کراسفیت در استان عنوان کرد

تاثیر مقوله آموزش در افزایش جامعه آماری کراسفیت خوزستان

تاثیر مقوله آموزش در افزایش جامعه آماری کراسفیت خوزستان

ایسنا/خوزستان نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان با تاکید بر امر آموزش در پیشرفت، توسعه و مطرح شدن هر چه بیشتر این رشته در استان، گفت: خوشبختانه برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آشنایی با کراسفیت تاثیر بسزایی در افزایش جامعه آماری کراسفیت داشته است.

دوره آشنایی با کراسفیت امروز ۳۰ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری هیات وزنه برداری استان خوزستان برگزار شد. 

تهمینه جانفزا نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان درباره برگزاری این دوره آشنایی با این رشته، اظهارکرد: کراسفیت یک رشته نوپا در استان خوزستان است ولی خرسندیم که در مدت فعالیت این انجمن در استان خوزستان با جامعه آماری خوبی رو به رو هستیم و جامعه آماری کراسفیت افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این که خوزستان در هر دو بخش زنان و مردان در رشته کراسفیت سرشار از استعداد و پتانسیل است، عنوان کرد: این رشته در بیشتر شهرهای استان علاقه مندان زیادی دارد و برگزاری دوره های آموزشی نیز می تواند در شناخت هر چه بیشتر مردم نسبت به این رشته کمک بسزایی داشته باشد.

تاثیر مقوله آموزش در افزایش جامعه آماری کراسفیت خوزستان

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان با قدردانی انجمن ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: این دوره به مدرسی نگار لرکی از اساتید دانشکده و مربی رسمی کراسفیت خوزستان در سطح بسیار بالا و با استقبال خوب دانشجویان رشته تربیت بدنی برگزار شد.

او همچنین در پایان با معرفی رشته کراسفیت، عنوان کرد: کراسفیت یک رشته ورزشی همه جانبه است و تمام ابعاد ورزشی را در بر می‌گیرد. هدف از خلق این رشته ورزشی، افزایش توانایی کلی بدن مثل قدرت تحمل، استقامت، انعطاف‌پذیری، سرعت، هماهنگی و تعادل است. در حقیقت، این ورزش ترکیبی از رشته‌های مختلف ژیمناستیک، وزنه‌برداری، تمرینات اینتروال شدت بالا، هوازی، تمرین سرعت و استقامت است.

تاثیر مقوله آموزش در افزایش جامعه آماری کراسفیت خوزستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha