• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403080503357
  • منبع : بازار

دومین دوره مسابقات مهارت‌های فروش ام‌ وی ام برگزار شد

دومین دوره مسابقات مهارت‌های فروش ام‌ وی ام برگزار شد

دومین دوره رقابت‌های مهارت فروش برند ام وی ام میان ۱۴۰۰ فروشنده از نمایندگی‌های مجاز این برند برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، در این رقابت‌ها تمامی کارشناسان فروش نمایندگی‌های مجاز ام وی ام در سراسر کشور طی سه مرحله با هم به رقابت پرداختند و در نهایت سه فروشنده برتر معرفی شدند. مرحله نهایی این مسابقه طی دو روز ۲۶ و ۲۷ برگزار شد و فروشندگان در سناریوهای واقعی در حضور مشتری با چالش‌های متفاوتی برای فروش خودرو مواجه شدند.

این رقابت با حضور داورانی از دفتر مرکزی و با هدف ارزیابی و ارتقا توانایی‌ها فروشندگان برای ارائه بهترین خدمات و افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان برگزار شد.

بزرگ‌ترین رقابت میان کارشناسان فروش خودرو در کشور

این مسابقات با حضور ۱۴۰۰ کارشناس و سرپرست فروش از نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور در چندین مرحله برگزار شد و از این نظر بزرگ‌ترین رقابت میان کارشناسان فروش خودرو در کشور محسوب می‌شود.

در مرحله پایانی داوران نکات مثبت و منفی در عملکرد هر فروشنده را به وی متذکر شده و رده‌بندی نهایی با معرفی سه نفر برتر اعلام شد.

دومین دوره مسابقات مهارت‌های فروش ام‌ وی ام برگزار شد

نفرات برتر این رقابت در میان نمایندگی‌های ام‌وی‌ام به ترتیب زیر هستند:

  • مقام اول: میثاق قیطانی
  • مقام دوم: نغمه علیخانی
  • مقام سوم: میثاق پارسیا

دومین دوره مسابقات مهارت‌های فروش ام‌ وی ام برگزار شد

کارشناسان فروش از آن دسته از افرادی هستند که ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند، به همین دلیل ارزیابی عملکرد آن‌ها در شاخصه‌های مختلف و بهبود سطح کیفی ارائه خدمات توسط کارشناسان فروش، اهمیت فراوانی برای مدیران خودرو دارد.

ارتقای سطح کارشناسان فروش می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر رضایت مشتریان داشته باشد. با بهبود مهارت‌های ارتباطی، دانش محصول و توانایی ارائه راه‌حل‌های مناسب، کارشناسان فروش قادر خواهند بود نیازهای مشتریان را بهتر درک کرده و پاسخ‌های دقیق‌تری ارائه دهند. این امر منجر به تجربه خرید بهتر، اعتماد بیشتر به برند و افزایش وفاداری مشتریان می‌شود. همچنین، آموزش مداوم کارشناسان فروش می‌تواند باعث کاهش اشتباهات و افزایش سرعت در فرایند خرید خودرو شود که در نهایت رضایت کلی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۸-۰۵ ۱۶:۱۰

ماشین درست و حسابی باشه و قیمت خوب و معقول باشه مشتری پیدا میشه .