• یکشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403101611636
  • خبرنگار : 50040

مدیر پایانه مرزی آستارا خبر داد

اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا

اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا

ایسنا/گیلان مدیر پایانه مرزی آستارا، از اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا از ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: نوبت دهی ها به روز شده است.

سید مرتضی عظیمی امروز، ۱۶ دی ماه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به روند نوبت دهی پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: با اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها و حذف مراجعه حضوری رانندگان در پایانه مرزی آستارا، امکان نوبت‌گیری در هر نقطه از کشور برای فعالان این حوزه فراهم شد.

وی از فعالیت سامانه بُردر پارک(نوبت‌دهی ناوگان در مرز) و پایان صف طولانی کامیون‌های حمل و نقل کالا در این مرز خبر داد و تصریح کرد: در صورت تسریع طرف مقابل در پذیرش، ایستایی کامیون در داخل شهر نخواهیم داشت.

مدیر پایانه مرزی آستارا تاکید کرد: علاوه بر رانندگان ایرانی، رانندگان حوزه حمل و نقل کالا از کشورهای روسیه، آذربایجان، عراق و ترکیه نیز می‌توانند با مراجعه به وبگاه(borderpark.ir) نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنند.

عظیمی یادآور شد: اجرای ۹۰ درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و این طرح از ۱۰ دی ماه امسال به طور کامل و صد درصدی در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha