فرشید دشتی درگفتوگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز در نیمه دوم سال، این مرکز ۶ ماهه دوم امسال هم به تعداد ۱۲۸هزار تماس پاسخ داد که از این تعداد، ۶۵ درصد با ارائه مشاوره تلفنی برطرف و ۳۵ درصد هم منجر به اعزام تیمهای عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه تیمهای امداد شرکت گاز خراسان رضوی با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماسهای مشترکان، توانستهاند ضمن ارائه راهنماییهای تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز را به سربازان خط مقدم تشبیه کرد و افزود: امدادگران و گازبانهای شرکت گاز خراسان رضوی در زمستان سخت امسال به صورت شبانهروزی و با تلاش مستمر زمینه حفظ و پایداری جریان گاز را فراهم کردند.
مدیر بهرهبرداری شرکت گاز استان با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمترسانی به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در ایام تعطیلات نوروزی هم گفت: مشترکان گاز در صورت مشاهده موارد نقص ایمنی یا انتشار بوی گاز در سطح خیابان میتوانند با شماره تلفن ۱۹۴ تماس و از خدمات امدادی شرکت گاز خراسان رضوی بهرهمند شوند.
دشتی بیان کرد: با توجه به تمرکز جمعیتی اطراف حرم مطهر رضوی در ایام نوروز و شبهای احیا، تعداد ۱۰ اکیپ موتوری امداد ۱۹۴ با هدف تسریع در خدمترسانی به صورت ۲۴ ساعته در این منطقه خدمترسانی خواهند کرد.
وی افزود: خراسان رضوی با دو میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک پس از تهران بزرگ دارنده بیشترین مصرفکننده گاز طبیعی در کشور است.
انتهای پیام
نظرات