• دوشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1404010401565
  • خبرنگار : 51000

مسئول ارتباطات مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان خبرداد

مزاحمت تلفنی ۲۰ درصد تماس‌های اورژانس ۱۱۵ زاهدان

مزاحمت تلفنی ۲۰ درصد تماس‌های اورژانس ۱۱۵ زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول اداره ارتباطات مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲۰ درصد تماس‌های اورژانس ۱۱۵ زاهدان، مزاحمت تلفنی است.

فاطمه پیرکمالی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از ۲۵ اسفندماه تاکنون بیش از ۲ هزار تماس تلفنی مزاحم با اورژانس ۱۱۵ ثبت شده است.

وی ادامه داد: این مزاحمت‌ها باعث اختلال در روند خدمت‌رسانی به بیماران و افراد نیازمند به خدمات اورژانسی می شود.

پیرکمالی گفت: خانواده‌ها نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا از ایجاد مزاحمت برای اورژانس جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: از هموطنان درخواست می شود به پویش «نه به تصادف» بپیوندند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha