• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ / ۲۳:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1404011708124
  • خبرنگار : 50604

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در ثبت اسناد و املاک

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در ثبت اسناد و املاک

ایسنا/گلستان فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:جایگاه ثبت اسناد و املاک و استفاده از نخبگان در این مجموعه می‌تواند به تصمیم سازی های مدیریتی کمک شایانی بکند.

سلیمان هاشمی امروز یکشنبه ۱۷ فروردین در نشستی با حضور  رئیس اداره ثبت اسناد و جمعی از سر دفتر داران شهرستان، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه ثبت اسناد و املاک، گفت: ما می‌توانیم دقیق‌ترین و معتبرترین آمار را از مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: این آمار نه تنها برای تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در حوزه ازدواج و طلاق، بلکه در زمینه صدور سند و سایر موضوعات مربوطه بسیار مهم  است. 

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در ۳ سال اخیر در قالب قرارگاه صدور سند افزود: 
 این خدمات در خدمت به مردم قرار گرفته و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر، بتوانیم مشکلات موجود در زمینه تحدید حدود را مرتفع و حل کنیم. 

هاشمی به نقش موثر ۴۲ درصد از عایدات حق ثبت در کمک به هلال احمر اشاره و  با تأکید بر اهمیت گفتگو و همکاری بین دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: ما باید توان گفتگو و همکاری را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را بهتر حل کنیم. 

فرماندار ویژه همچنین به جایگاه دستگاه حاکمیتی اشاره کردند و نقش این مجموعه مهم را در مدیریت و  هماهنگی بین دستگاه‌ها مهم برشمردند.

وی با بیان این که جغرافیای فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک محدود به یک منطقه خاص نیست، افزود: ما به دنبال ثبت دقیق ازدواج‌ها و طلاق‌ها در شهرستان هستیم و امیدواریم که با توجه به آمارهای موجود، به بهبود وضعیت اجتماعی شهرستان کمک کنیم. 

فرماندار ویژه، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال جدید « سرمایه گذاری برای تولید » به اهمیت سرمایه‌گذاری در شهرستان اشاره کرده و گفتند: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه شهرستان استفاده کنیم . ما آماده‌ایم که مسیر را برای سرمایه‌گذاران هموار کنیم تا سرمایه‌گذاران از تمامی ظرفیت‌های برای سرمایه‌گذاری بهره گیرند.

رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان نیز در  این نشست  بر اهمیت و گستردگی فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: مجموعه ما در کنار دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان شهرستان گنبدکاووس هستیم. 

سارانی با اشاره به تعداد دفاتر ازدواج و طلاق در شهرستان، افزود: در حال حاضر ۱۴ سردفتر ، ازدواج و طلاق در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رییس ثبت اسناد و املاک همچنین به نقش دفاتر اسناد رسمی در خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۵ دفترخانه در شهرستان فعال هستند که به ازای هر دفترخانه، حداقل چهار نفر در دفاتر نیز مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha