• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1404012714906
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون بهره‌برداری آب و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان:

رفع اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب اردبیل تسریع می‌شود

رفع اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب اردبیل تسریع می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون بهره‌برداری آب و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: به منظور رضایت مندی مردم و ارتقای کیفیت خدمات، رفع اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب سطح استان اردبیل تسریع می‌شود.

یعسوب محسنی ۲۷ فروردین در مراسم معارفه مدیر ارتباط با مشتری(crm) اظهار کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۲ ارتباط با مشتری در آینده تقویت می شود تا مشترکان بتوانند بدون حضور در شرکت آبفا مشکلات خود را مطرح و نتیجه مطلوب دریافت کنند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف شرکت آب و فاضلاب استان عموم مردم هستند افزود: رضایت خداوند و مردم دغدغه همه عوامل این شرکت است و باید شبانه روزی تلاش کنیم میزان تماس گیرندگان با سامانه ۱۲۲ کاهش یابد.

محسنی با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ برقرار می شود تصریح کرد: بیشترین موارد در این ارتباط اتفاقات رخ داده در سطح شهرستان هاست که هر چقدر تماس های تلفنی با این سامانه کاهش یابد به معنی افزایش رضایت مندی جامعه هدف این شرکت است.

وی ضمن تقدیر از همه عوامل شرکت آب و فاضلاب استان در امر خدمات رسانی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و افزایش رضایت مندی و اعتماد سازی بین مردم می‌توانیم به سمت اطلاع‌رسانی مصرف بهینه آب و مدیریت صحیح آن گام های اساسی برداریم.

معاون بهره برداری آب و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با شناختی که مدیرعامل آبفای استان از توانمندی مدیر جدید دارد انتظار می رود این حوزه که ویترین شرکت است از هر لحاظ ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه باید اتفاقات در اسرع زمان ثبت و بهره برداری نیز به حداقل ممکن برسد، افزود: گاهی اتفاقات تمام شده ثبت نمی شود این موضوع باید به صورت ریشه ای آسیب‌شناسی و در کوتاهترین زمان به دغدغه مردم پاسخ دهیم.

محسنی نسبت به کنترل هدر رفت آب در شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: دغدغه اصلی ما کاهش هدر رفت آب موجود و قطره قطره آب تصفیه شده است با راه اندازی شبکه های خدمات‌رسانی شاهد پرتی آب پایین‌تر از میانگین کشوری خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه ۱۲۲ بیشتر انتظارات مشتریان حل شده است، گفت: با ارتقای نرم افزار crm می توانیم به همه نیازهای مردم در حوزه های مختلف پاسخگو باشیم.

وی ثبت کیفیت آب در نقاط مختلف را یاد آور شد و تصریح کرد: با بکارگیری تجهیزات مدرن و نیروی انسانی خلاق و آموزش دیده بیشتر مسائل شرکت آبفا مدیریت مجازی می شود.

معاون بهره برداری آب و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: ارائه آمار و داده های دقیق از سوی دفتر ارتباط با مشتریان می تواند ما را در برنامه ریزی مناسب کمک کند در واقع ابزار مهمی برای پایش اطلاعات بوده و با همکاری همه واحدها این مهم قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه باید آموزش های لازم به نیروهای اپراتور داده شود گفت: استفاده از تجارب استان های موفق و الگو برداری لازم می تواند ما را به اهداف خود که رضایتمندی مردم است برساند.

محسنی اطلاع رسانی قبل از هر گونه اتفاق برای شهروندان را ضروری دانست و افزود: اطلاعات مکانی نشان دهنده این است که نقاط اتفاق خیز شناسایی شود و استفاده از gis و استفاده از کنتورهای هوشمند نیز می تواند ما را در برنامه ریزی‌های صحیح کمک کند.

در این مراسم از  زحمات فرزاد آذرخش که سرپرستی این بخش را برعهده داشت تقدیر و طی حکمی از سوی مسعود خیرجو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تورج آریش به عنوان مدیر جدید دفتر ارتباط با مشتری آبفای استان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha