به گزارش ایسنا به نقل از جهان آرسی، این فعالیت ها اعمم از فیلم برداری هوایی سینمایی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی، امداد و نجات ارگان ها، عملیات های جستجو در مناطق صعب العبور و… است.
۱. شرکت DJI
بر اساس گزارشهای بینالمللی، سهم بازار جهانی کوادکوپتر DJI در حوزه پهپاد های غیر نظامی به بیش از ۷۰ درصد میرسد.آماری که نشان از سلطه بی چون و چرای این برند در بازار جهانی دارد. DJI از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۰۶ توانسته با ارائه محصولات کاربردی در فیلم برداری هوایی، نقشه برداری، گشت زنی صنعتی و امداد و نجات نقش بسیار موثری پیدا کند. DJI با نمایندگی هایی که در کشور های حاشیه خلیج فارس توانسته به دست بیاورد، نقش موثری در فروش پهپاد های غیر نظامی در ایفا کرده است.
۲.شرکت جهان آرسی
شرکت جهان آرسی بهعنوان یکی از پیشگامان حوزه فناوریهای پروازی و تجهیزات کنترل از راه دور در ایران، طی سالهای اخیر توانسته است جایگاه قابل توجهی در بازار پهپاد ها، کوادکوپتر ها، هلیشات ها و تجهیزات تخصصی فیلمبرداری هوایی به دست آورد. تحلیلگران حوزه بازار تجهیزات پروازی موفقیت جهان آرسی را در تلاقی دانش فنی، شناخت دقیق از نیاز مشتری و رعایت استانداردهای بینالمللی میدانند. رویکردی که این برند را در مسیر تبدیل شدن به یکی از بازیگران کلیدی صنعت پهپاد در داخل کشور قرار داده است.
۳. فروشگاه بین المللی Amazon
شرکت Amazon ابر فروشگاه تجارت الکترونیک جهان، با گسترش فعالیتهای خود در حوزه فناوریهای نوین، وارد عرصه توسعه و فروش پهپادهای اختصاصی شده است. آمازون با فروش تجهیزات پروازی توانسته سهم قابل توجهی در فروش قطعات جانبی و پهپاد های میان رده به دست آورد. نکته قابل توجه این است که آمازون به دلیل شرکت در رقابت های جهانی هیچگاه توانسته واسطه گری محصولات DJI را داشته باشد و فقط با فروش تجهیزات پروازی توانسته سهم قابل توجه از بازار را به خود اختصاص دهد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات