حسن محمدی ادیب ۷ اردیبهشت در اولین میزگرد رسانه و گردشگری که با هدف ارتقای همکاری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل و صدا و سیمای مرکز استان به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیتهای گردشگری و سرمایهگذاری استان اردبیل و تحقق شعار سال برگزار شد، گفت: توسعه و رونق حوزه گردشگری در ارتباط مستقیم با معرفی و تبیین ظرفیتها توسط رسانهها است و در این راستا نیازمند همکاری و همراهی اهالی رسانه به ویژه رسانه ملی هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در سال سرمایهگذاری برای تولید اهتمام جدی همه دستگاههای متولی برای توسعه سرمایهگذاری به ویژه در حوزه گردشگری لازم است و ابتکار صدا و سیما در برگزاری میزگردهای تخصصی و تولید محتوا براساس خروجی این جلسات قابل توجه است.
وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اقدامات مختلفی مانند تهیه بیش از ۹۰ فرصت سرمایهگذاری در سراسر استان را به منظور تحقق شعار سال انجام داده است و اکنون همکاری رسانهها میتواند در ارائه این فرصتها به سرمایهگذاران و جذب آنها کمک کند.
محمدی ادیب با اشاره به لزوم معرفی تاسیسات گردشگری و ظرفیتهای موجود، ادامه داد: رونق تاسیسات گردشگری موجود مشوقی برای سرمایهگذاران جدید است که به این حوزه علاقمند شوند و در همین راستا نیز لازم است که علاوه بر فرصتهای سرمایه، ظرفیتهای مورد بهرهبرداری نیز در سطح ملی و بینالمللی معرفی شود.
انتهای پیام
نظرات