• پنجشنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ / ۱۹:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1404031509695
  • خبرنگار : 51022

استاندار گلستان:

پاسخگویی به مردم باید اولویت مطلق ادارات باشد

پاسخگویی به مردم باید اولویت مطلق ادارات باشد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مردم انجام خواهد شد، گفت: پاسخگویی به مردم باید اولویت مطلق ادارات باشد.

علی اصغر طهماسبی امروز ۱۵ خرداد در حاشیه بازدید از شرکت توزیع برق و شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اهمیت نظارت مستقیم بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: این بازدیدهای سرزده با هدف ارزیابی کیفیت عملکرد کارکنان، رسیدگی به مشکلات ارباب‌رجوع و بررسی چالش‌های درون‌سازمانی انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما، حضور میدانی و بدون اطلاع قبلی در ادارات مختلف استان است تا همکاران اداری بدانند که پاسخ‌گویی مؤثر به مردم یک اصل غیرقابل اغماض است.

استاندار گلستان با تأکید بر این که خدمت به مردم باید در رأس برنامه‌های اجرایی ادارات باشد، افزود: ما در مسیر ارائه خدمات، باید رویکردی منسجم و مردمی اتخاذ کنیم و تمام توان و ظرفیت نهادهای دولتی و حتی غیردولتی را در این مسیر به کار بگیریم. هیچ‌گونه کم‌کاری یا برخورد نامناسب با مردم قابل پذیرش نیست و با موارد این‌چنینی برخورد خواهد شد.

طهماسبی در پایان تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و نتایج این بازدیدها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی استان لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha