• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۴ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1404040402350
  • خبرنگار : 50159

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

نظرسنجی مهم‌ترین اهرم اصلاح فرآیند خدمات‌رسانی است

نظرسنجی مهم‌ترین اهرم اصلاح فرآیند خدمات‌رسانی است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین اهرم‌های اصلاح فرآیند خدمات‌رسانی به جامعه هدف، موضوع نظرسنجی است.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اخذ نظرات مشترکان و سایر متقاضیان دریافت خدمات از این شرکت به بهبود روش‌ها و نیز اصلاح فرآیند خدمات‌رسانی منجر خواهد شد، افزود: بی‌تردید اگر به دغدغه و انتظارات جامعه هدف اشرافیت نداشته باشیم، قادر به ارائه خدمات بهینه و موثر نخواهیم بود و این موضوع در سایه انجام فرآیند نظرسنجی محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری ارتباط دوطرفه خدمات‌دهنده و خدمات‌گیرنده در گروه نظرسنجی است، اظهار کرد: در همین راستا شرکت گاز استان زنجان بر اساس تکلیفی که به آن ابلاغ شده است، هر سال فرآیند نظرسنجی از مشترکان و متقاضیان این شرکت را با همکاری کارشناسان مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) جهاددانشگاهی زنجان انجام می‌دهد.

سلیمانی‌نژاد با یادآوری اینکه انجام افکارسنجی تاثیر به سزایی در اصلاح فرآیند خدمات این شرکت و هر سازمان دیگری خواهد داشت، ادامه داد: زمانی که به این موضوع ورود می‌کنیم، انتظار داریم چالش‌ها و دغدغه‌هایی که به واسطه این نظرسنجی انجام می‌شود، مسیر را در ادامه کار مرتفع کند تا بتوانیم خدمات را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه، اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام گرفته در استان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: در همین راستا شورای اطلاع‌رسانی این شرکت راه‌اندازی شد تا با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی شده، به بهبود روند ارائه خدمات کمک کرده و تلاش کنیم تا خروجی این اقدامات منجر به ارتباط‌گیری موثر بین شرکت و جامعه هدف شود.

او با اشاره به اینکه جامعه هدف ما فقط محدود به کسانی که گاز مصرف می‌کنند نبوده، بلکه ما افرادی را که هنوز از این خدمات استفاده نکرده‌اند را نیز جزو جامعه آماری خود قلمداد می‌کنیم، عنوان کرد: یکی از مقوله‌های مهم در امر نظرسنجی، به روز کردن روش‌های این فرآیند است که بی‌تردید امروز این دانش فنی در مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی زنجان وجود دارد.

سلیمانی‌نژاد همچنین با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان در اجرای طرح «همیار گاز» پیشرو بوده و توانسته است از سال ۱۳۸۸ تا به امروز ۱۷۰ هزار نفر دانش‌آموز مقاطع پنجم و ششم ابتدایی را تحت پوشش این طرح قرار دهد، خاطرنشان کرد: برگزاری این طرح از دو سال پیش به صورت ملی در سراسر کشور کلید خورد تا زنجان در این زمینه الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha