مصطفی زارعزاده در این باره افزود: این برنامه با هدف آموزش استادان و کنشگران فرهنگی در حوزه جمعیت، با رویکردی علمی، اعتقادی و اجتماعی شکل گرفته و مأموریت آن، تربیت نسلی تحولساز در مسیر هدایت فرهنگی جامعه است.
به گفته وی، این حرکت از دل مشارکت مردمی و نیاز امروز جامعه یزد برخاسته است.
معاون شهردار همچنین با اشاره به ساختار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، این مجموعه را متشکل از شش محور بنیادین شامل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، تبلیغات فرهنگی و آموزش شهروندی معرفی کرد و افزود: با بهرهگیری از حدود ۴۰ نیروی انسانی متخصص و تکیه بر مشارکت مردمی، سازمان مأموریت خود را در خدمت به جامعه دنبال میکند.
وی تأکید کرد: در حوزه تبلیغات، سیاست سازمان بر تبلیغات فرهنگی و مردمی استوار است گرچه ظرفیتهای درآمدزایی در حوزه تبلیغات وجود دارد، اما سازمان آگاهانه از ورود به تبلیغات تجاری خودداری کرده تا سلامت اجتماعی و فرهنگی شهر محفوظ بماند.
زارع زاده افزود: در چهار سال گذشته، همزمان با حضور تیم جدید مدیریتی شهرداری یزد و شورای اسلامی شهر، بیشترین حجم تبلیغات فرهنگی با محوریت ازدواج، فرزندآوری و جوانی جمعیت توسط این سازمان انجام شده است.
وی گفت: بیش از ۳۰ درصد ظرفیت تبلیغات فرهنگی ما بهطور مستقیم و غیرمستقیم به گفتمانسازی جمعیت اختصاص یافته است و همچنین کارگاه طراحی کشوری در حوزه فرزندآوری در شهر یزد برگزار و طرحهایی مؤثر در زمینه ازدواج با همکاری سازمان ورزش و جوانان اجرا شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امروز سه شنبه ۳۱ تیر، معاون شهردار در پایان افزود: ما حتی تجربههای ملی و بینالمللی را در این زمینه رصد کرده و در صورت تطابق با ارزشهای بومی، از آنها بهره گرفتیم.
انتهای پیام
نظرات