• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۴ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1404080704028
  • خبرنگار : 71970

کمیته سلامت سازمانی برای صیانت از حقوق مردم در سازمان امور دانشجویان تشکیل شد

کمیته سلامت سازمانی برای صیانت از حقوق مردم در سازمان امور دانشجویان تشکیل شد

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم؛ به همین منظور کمیته سلامت اداری با هدف افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان و در راستای صیانت از حقوق مردم در سازمان امور دانشجویان تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر اللهیاری، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، در خصوص برگزاری جلسات سلامت اداری در سازمان امور دانشجویان گفت: با تأکید ریاست سازمان امور دانشجویان بر تحقق اهداف قوانین بالادستی، از آذر ۱۴۰۳،  ۱۹ جلسه در خصوص کمیته سلامت سازمانی و صیانت از حقوق مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در کمیته سلامت اداری آسیب‌های موجود شناسایی و راهکارهای لازم پیگیری شده است، افزود: کمیته سلامت سازمانی به منظور تضمین حقوق ارباب رجوع، افزایش کارایی سازمان، ارتقای جایگاه سازمان و تقویت فرهنگ قانون‌گرایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم. هدف این کمیته، افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان است.

دکتر اللهیاری همچنین به اهمیت وحدت رویه در ارائه خدمات دانشجویی، پیشگیری از فساد در فرآیندهای حساس و ارتقاء اعتماد عمومی اشاره کرد و افزود: اعتماد مردم بالاترین سرمایه سازمان امور دانشجویان محسوب می‌شود و تمام تلاش ادامه این مسیر و بهبود خدمات به مردم است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مجموعه‌ای از خدمات هوشمند، دیجیتال و تلفنی برای ارباب رجوع در سازمان ایجاد شده است. هدف از این اقدامات ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود مسیر پاسخگویی به مراجعه کنندگان، به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، است.

دکتر اللهیاری با اشاره به بررسی عملکرد سازمان امور دانشجویان در این کمیته، به تحلیل چالش‌ها و ارائه راهکارها پرداخت.

وی افزود: از جمله این چالش‌ها می‌توان به مقاومت در برابر تغییر، کمبود منابع و پیچیدگی فرآیندها، قوانین و نگرش‌های موجود در مجموعه سازمان اشاره کرد.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع افزود: راهکارهای پیشنهادی شامل آموزش کارکنان، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تشویق به گزارش‌دهی است همه این موارد برای دست یابی به هدف نهایی یعنی ارائه خدمات بهتر به مراجعین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha