• یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۸۸ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8807-02230

/موافق لايحه هدفمندكردن يارانه‌ها/ نماينده فريدن در مجلس: واقعي شدن فعاليت‌هاي اقتصادي و حمايت از اقشار كم درآمد از اهداف اين لايحه است

نماينده مردم فريدن در مجلس شوراي اسلامي در موافقت با لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها با اشاره به اهداف اصلي اين لايحه عنوان كرد: كنترل مصرف و ايجاد عدالت در بهره‌مندي از منابع كشور براي همه اقشار از جمله اهداف مهم اين لايحه است.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بهمن محمدي با بيان اين كه در كنترل مصرف روش‌هاي مختلفي در اقتصاد براي اين كنترل وجود دارد، گفت: يكي از اين روش‌ها روش قيمتي است كه اين لايحه اين روش را اصلاح مي‌كند.

وي با بيان اين كه اين لايحه به نوعي تنظيم مي‌شود كه مصرف به حداقل برسد، در عين حال به تفاوت مصرف دهك‌هاي مختلف در جامعه اشاره كرد و گفت: شفاف و واقعي شدن فعاليت‌هاي اقتصادي از ديگر اهداف اين لايحه است.

نماينده فريدن شفاف سازي اقتصاد و خارج كردن آن از حالت رانتي را يكي ديگر از اهداف لايحه هدفمند كردن عنوان كرد و در عين حال گفت: حمايت از اقشار كم درآمد نيز از ديگر اهداف است.

اين عضو كميسيون كشاورزي مجلس خاطرنشان كرد: درست است كه در ابتدا اجراي اين لايحه يك جهش قيمتي را ايجاد مي‌كند، اما به تدريج اين مساله قابل كنترل است، كما اين كه اين جهش قيمتي طبيعي است و لازمه يك تحول بزرگ است.

محمدي هم چنين عنوان كرد: آثار اين لايحه به صورت آني ديده نمي‌شود و اگر كليات آن به تصويب برسد در جزييات نيز بحث‌هايي وجود دارد كه مورد عنايت قرار خواهد گرفت.

نماينده فريدن در پايان سخنانش اظهار اميدواري كرد كه نمايندگان به كليات اين لايحه بسيار مهم راي قاطع بدهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha