• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13780
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

فراکسيون قرآن و عترت مجلس خواستار شد: تشکيل کميته ويژه براي مقابله با اهانت به قران

فراکسيون قرآن و عترت مجلس با صدور بيانيه‌اي هتك حرمت به قرآن را محكوم و پيشنهاد کرد تا کميته‌اي خاص جهت پيشگيري و مقابله با اهانت به قرآن کريم و چنين جريانات و حرکات ضدبشري تشکيل دهند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فراکسيون قرآن و عترت مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کريم تاکيد کرد: دگر بار پرده نفاق از چهره زشت و کريه استکبار جهاني فرو افتاد و حقيقت ناميمون و ضد بشري آن آشکار گرديد. آري مدعيان دروغين دفاع از حقوق بشر و دموکراسي و داعيه داران کدخدايي دهکده جهاني همچون اصحاب اخدود سوزانيدن قرآن کريم اين نسخه شفابخش الهي و گنجينه بي‌نظير دفاع از حقوق بشر را مشاهده کردند و دم برنياوردند و اين وعده خداوندي است که بهره ظالمان از اين مادبه الهي جز خسران نمي‌باشد که «وننزل من القرآن ماهوشفاء و رحمه للمومنين و لايزيد الظالمين الاخسارا».

در ادامه اي بيانيه آمده است: اين نخستين بار نيست که ساحت پاک قرآن کريم اين موهبت الهي و موعود پيامبران و بر کتب آسماني مورد اهانت قرار مي گيرد که تاريخ گواه بر سرنيزه شدن، سوختن و تيرباران گشتن اين کتاب مقدس از سوي شب گرايان حق ستيز بوده است.

در اين بيانيه با اشاره به آيه «و مکروا و مکرالله و الله خيرالماکرين» تصريح شده است: هر بار دست مکر الهي از کمينگاه حقيقت بيرون آمده گريبان اهانت کنندگان را گرفته و به خاک سياه هلاکت نشانيده است که «ان ربک لبالمرصاد» اما امروز سردمداران کفر و استکبار به ويژه دولت آمريکا بدانند که اگر از چنين اقدامات شوم دست برندارند و در پي عذرخواهي و جبران اشتباهات گذشته برنيايند بايد منتظر تحقق وعده الهي باشند که «لئن لم ينته لنسفعاً بالناصيه».

در ادامه اين بيانيه آمده است: آري با خفت و خواري به قهر و خشم ميلياردها مسلمان، مسيحي و پيروان ديگر الهي و حق جويان عالم گرفتار خواهند آمد و آنجاست که دفاع حاميان آنان سودي برايشان نخواهد داشت و آتش غضب الهي ريشه آنها را خواهد سوزانيد که «فليدع ناديه سندع الزبانيه».

اين بيانيه مي افزايد: فراکسيون قرآن و عترت (ع) (متشکل از رييس و اکثريت نمايندگان مسلمان و غيرمسلمان مجلس شوراي اسلامي) در اين برهه حساس زماني ضمن محکوم کردن اين اقدام ناميمون و ضدبشري توجه همگان را به نکات ذيل معطوف مي‌دارد:

1- از تمامي نمايندگان پارلمان‌هاي کشورهاي اسلامي و اعضاي مسلمان و غيرمسلمان پارلمان‌هاي دنيا مي‌خواهد:

اولاً از تمام ظرفيت و امکانات خود جهت محکوم کردن چنين اقداماتي استفاده نمايند.

ثانياً پيشنهاد مي‌گردد کميته‌اي خاص جهت پيشگيري و مقابله با چنين جريانات و حرکات ضدبشري تشکيل دهند.

ثالثاً در روابط سياسي، اقتصادي خود با کشورهاي مجري و حامي چنين اقداماتي بازنگري کنند.

2- از سازمان کنفرانس اسلامي و تمامي کشورهاي عضو مي‌خواهد تا با برگزاري اجلاس فوق‌العاده به اقدام جدي، سريع و برخورد قاطع با مجريان و حاميان اهانت به قرآن کريم بپردازد.

در پايان اين بيانيه آمده است: در خاتمه فراکسيون ضمن دعوت از همگان به ويژه جامعه گرانقدر قرآني اعم از قاريان، حافظان، مفسران، پژوهشگران، مترجمان، معلمان و تمامي عناصر فعال در عرصه قرآني به حضور در تجمع اعتراض آميز قرآنيان اين اقدام و سکوت دولتمردان آمريکا را دليل همراهي و ضعف مدعيان کدخدايي دهکده جهاني در برابر تعداد معدود ساختارشکن دانسته، از آزادگان و حق جويان جهان بويژه پيروان اديان الهي مي‌خواهد تا به دعوت قرآن کريم «قل يا اهل الکتاب تعالوا الي کلمه سواء بيننا و بينکم» لبيک گفته، از فرصت پديد آمده جهت همگرايي ميان مسلمانان و ديگر توحيديان در جهت دفاع از حقوق بشر و گسترش حق و عدالت و مقابله با نقشه‌هاي نخ نماي مدعيان دروغين دموکراسي استفاده کنند.

به اميد روزي كه منجي قرآن و تورات و انجيل ظهور كند، مسيح(ع) به او اقتداء نمايد و عدالت همه جهان را فراگيرد. « انهم يرونه بعيدا و نريه قريبا».

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha