• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91051711091
  • خبرنگار : 90068

ستاد طرح "الي بيت‌المقدس" حضور مردم در راهپيمايي روز قدس را خواستار شد

ستاد طرح «الي بيت‌المقدس» با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام موجوديت از تمامي اقشار انقلابي و هميشه در صحنه ايران خواست تا در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت كنند.

ستاد طرح «الي بيت‌المقدس» با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام موجوديت از تمامي اقشار انقلابي و هميشه در صحنه ايران خواست تا در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين بيانيه آمده است: در هياهوي آخرالزماني استكبار و صهيونيسم جهاني كه هر روز پرده از جنايتي جديد توسط ايادي آن برداشته مي‌شود و اصحاب كفر چهره ددمنشانه خود را بيش از پيش به جهانيان مي‌نمايانند، رساتر از گذشته فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي را در بزرگداشت روز جهاني قدس لبيك خواهيم گفت و در قالب «الي بيت المقدس» به حضور شكوهمند اقشار مردمي بسيج را به رخ زور گويان و ظالمان جهان خواهيم كشيد تا شايد مرهمي باشد بر دل دردمند مستضعفين كه همانا وارثان نهايي زمين آن‌ها خواهند بود.

ستاد طرح «الي بيت‌المقدس» در ادامه لبيك به فرمان امام خميني (قدس سره) و نيز رهنمودهاي امام خامنه‌اي (دامت بركاته) در مورد هر چه باشكوه‌تر برگزار كردن روز جهاني قدس، اعلام و اثبات انزجار از نظام‌هاي مستكبر عالم و به طور اخص رژيم غاصب صهيونيستي، كمك به ايجاد يك جنبش سراسري در دنيا عليه ايادي كفر و صهيونيسم بين‌الملل، اعلام حمايت و پشتيباني از مستضعفان مظلوم دنيا خصوصاً مردم مسلمان فلسطين، نمايش قدرت مردم هميشه در صحنه ايران در دفاع از نظام اسلامي و برائت از مشركان و ظالمان، ارائه الگويي مناسب و منظم به ديگر شهرهاي ميهن اسلامي‌مان و نيز ديگر كشورها در برگزاري مراسم روز جهاني قدس، اعلام حمايت از ملت‌هاي منطقه كه با بيداري اسلامي نويد حكومت جهاني را اسلام را مي‌دهند، از اهداف خود اعلام كرده است.

در بخش پاياني اين بيانيه از تمامي اقشار انقلابي و هميشه در صحنه دعوت شده است تا ضمن شركت در اين طرح كه شامل ساماندهي 34 گروه 313 نفري جهت حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس است، بار ديگر مشت محكمي بر دهان آمريكا و تمام مستكبران جهان بزنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha