• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052717032
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/ بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي قدس/

نماینده مردم شهرضا:روز قدس روز جدا کردن منافقین از متعهدین است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بيان اين‌كه «روز قدس یک روز ملی در سراسر دنیاست» گفت: روز قدس، روز برقراری جمهوری اسلامی در تمام دنیا و روز جدا کردن منافقین از متعهدین است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بيان اين‌كه «روز قدس یک روز ملی در سراسر دنیاست» گفت: روز قدس، روز برقراری جمهوری اسلامی در تمام دنیا و روز جدا کردن منافقین از متعهدین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درشهرضا، عوض حیدرپور پیش از خطبه‌های نماز جمعه اين شهرستان با بیان این‌که «ایران درباره سوریه نظرهای خود را اعلام کرده است» ادامه داد: سوریه دوست متحد استراتژیک ایران از قبل، زمان پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب بوده است.

وي خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر طبق قواعد سیاسی و استراتژیک تا آخرین لحظه از کشور سوریه حمایت خواهد کرد.

وي افزود: مسلم است كه دشمن همان‌طور که در جنگ نظامی و فرهنگی نتواسنته بر ایران اسلامی غلبه داشته باشد، در بحث تحریم‌ها و جنگ اقتصادی برعلیه ایران موفق نخواهد بود. باور ما این است که حکومت اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی با موفقیت هرچه تمام مسايل و مشکلات خود را رفع خواهد کرد.

اين نماينده مجلس گذر از گردنه مشکلات اقتصادی را یک امر مهم ارزیابی کرد و گفت: شاه‌کلید قفل تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است.

با شناسایی استعدادهای بالقوه مردم، اعمال سیاست‌های باز اقتصادی، تشکیل جلسات متعدد در قرارگاه اقتصاد مقاومتی، دشمن را به خاک سیاه خواهيم نشاند.

وي معتقد است: در شرایط سخت اقتصادی نه تنها حقوق و دستمزدها باید افزایش پیدا کند، بلكه هیچ موضوعی در خصوص کم کردن حقوق‌ها نبايد وجود داشته باشد. دولت در بحث سیاست‌های تشویقی باید از تولیدکنندگان حمایت کند که حداقل فشار بر روی مردم باشد.

وي با بيان اين‌كه «فضای جنگ اقتصادی مثل جنگ هشت سال دفاع مقدس کوتاه‌مدت نخواهد بود» گفت: باید به صورت جدی به دنبال پیگیری و جلوگیری از فساد در شرایط اقتصاد مقاومتی باشیم.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha