• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91062413949
  • خبرنگار : 71089

حجت‌الاسلام رحيميان: اهانت به پيامبر (ص) موجب بيدارتر شدن ملت‌هاي مسلمان مي‌شود

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به اهانت اخير آمريكا و صهيونيسم به اسلام با اشاره به آيات قرآن گفت: بايد به اين نكته توجه كرد كه آنچه آنها در قالب فيلم‌ها و كاريكاتورها به نمايش مي‌گذارند، ناشي از كينه‌اي است كه در دل آنهاست و بسيار فراتر از آن چيزي است كه ما مي‌بينيم.

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به اهانت اخير آمريكا و صهيونيسم به اسلام با اشاره به آيات قرآن گفت: بايد به اين نكته توجه كرد كه آنچه آنها در قالب فيلم‌ها و كاريكاتورها به نمايش مي‌گذارند، ناشي از كينه‌اي است كه در دل آنهاست و بسيار فراتر از آن چيزي است كه ما مي‌بينيم.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين رحيميان طي سخناني در جمع نمازگزاران تهراني كه پس از اقامه نماز جمعه در محكوميت توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) دست به راهپيمايي زدند، تصريح كرد: دليل اراده آنها در اينكه مي‌خواهند با اعمال زشتشان چهره نوراني اسلام را اين‌گونه نشان دهند، اين است كه آنها دريافته‌اند دين اسلام بر همه اديان سايه خواهد افكند و آنها دين حقيقت را در قالب بيداري اسلامي و موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي دريافته‌اند و بيش از پيش دست به چنين جنايت‌هايي مي‌زنند.

وي با اشاره به برخي از آيات قرآن كريم افزود: آنها بر اساس انگيزه استكباري، خودبرتري، مكر و توطئه‌هاي زشت خود وارد صحنه مي‌شوند اما همانگونه كه قرآن مي‌فرمايد اين سنت الهي است و از آغاز تا پايان بوده و قابل تغيير نيست و اسلام پيروز خواهد شد.

در اين هنگام مردم شعار «مرگ بر آمريكا» سر دادند.

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار كرد: از نتايجي كه پس از اين جنايت‌ها به دست آمده است، مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه مردم دنيا مي‌فهمند ما به عنوان مسلمان و بنابر تعاليم اسلامي بدون وضو دست بر نام‌هاي الهي نمي‌گذاريم و احترام خاصي براي انبياي الهي به خصوص موسي (ع) و عيسي (ع) قائليم؛ در حالي كه آنها با وجود ادعاي يهوديت و مسيحيت، جنايتكاران ضد بشريت، ضد موسي و ضد عيسي هستند. آنها به پيامبر اكرم (ص) كه برتر كائنات است، خيانت كرده‌اند و اين خيانت چيزي جز رسوايي براي آنها به بار نخواهد آورد.

رحيميان خاطرنشان كرد: از نتايج ديگر اهانت اخير به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) بيدارتر شدن ملت‌هاي مسلمان است. آنها كه همچنان به دنياي غرب و آمريكا دل بسته‌اند و آنها كه در روز عاشورا اهانتي مشابه را در همين كشور مرتكب شدند و شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دادند، امروز چهره استكبار جهاني، آمريكا و غرب را بيش از هر روز ديگري مشاهده كردند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري يادآور شد: همان‌گونه كه رهبر عزيزمان فرموده است، راهي جز شكست براي آمريكا، ابرطاغوت‌ها و صهيونيسم در صحنه زمين وجود ندارد و قطعا پيروزي نزديك است. اسلام، حقايق قرآن و نام پيامبر اكرم (ص) بيش از گذشته بلندتر و رفيع‌تر خواهد درخشيد و حقيقت اسلام بر همگان آشكار خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha