• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91120906521
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

هماهنگی درون بخشی در سیستان و بلوچستان در حد اعلی وجود دارد

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای قضایی این استان که در محل سالن شهید بهشتی دادگستری با حضور استاندار برگزار شد همدلی و هماهنگی سازمان‌ها و نهادها در این استان را در حد اعلی دانست.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای قضایی این استان که در محل سالن شهید بهشتی دادگستری با حضور استاندار برگزار شد همدلی و هماهنگی سازمان‌ها و نهادها در این استان را در حد اعلی دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ادامه بیان داشت: عاملی که باعث پیشرفت و آبادانی استان شده است همدلی و هماهنگی بین مسوولان استان در همه زمینه ها بوده است و همه خود را سرباز نظام می دانند.

وی هدف از تشکیل این نشست را بررسی مشکلات اداری و مالی دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در استان عنوان کرد و افزود: تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه قضایی و اجرایی در استان سیستان و بلوچستان بوجود آمده است و نوید روزهای خوبی را در استان می دهد.

حمیدی با بیان اینکه رسالت‌های قوه قضاییه ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، افزود: فلسفه تشکیل حکومت اسلامی اجرای عدالت است و این وظیفه سنگین بر دوش قوه قضاییه در کشور گذاشته شده است که به خوبی از عهده آن برآمده است.

رییس شورای قضایی استان سیستان و بلوچستان خدمات انجام شده توسط قوا در کشور را باعث افتخار نظام اسلامی دانست و افزود: ابزار کار دستگاه قضایی متناسب با رسالت آن نیست و باید لوازم و ابزار کار در حد مطلوب در اختیار این دستگاه باشد تا این دستگاه بتواند رسالت خود را و انتظارات رهبری و مردم را برآورده کند.

حمیدی توجه دولتمردان به دستگاه قضایی را امری ضروری عنوان کرد و افزود: امکانات دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته در حد رسالت آنها نیست و باید در تخصیص بودجه های استانی به این امر توجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha