• پنجشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092615376
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی:

هر رای یک سرباز در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان نظام است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تک تک آرای مردم در انتخابات، به منزله یک سرباز در برابر زیاده‌خواهی و بدخواهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تک تک آرای مردم در انتخابات، به منزله یک سرباز در برابر زیاده‌خواهی و بدخواهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید خود از روند ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط و امکاناتی که در استان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای لازم است را فراهم می‌کنیم.

وی با بیان این‌که «تلاش می کنیم تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را با شکوه‌تر از دوره‌های قبل برگزار کنیم» اظهار کرد: هیات اجرایی انتخابات در فضایی صمیمی و توام با همدلی، فعالیت‌های خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه پیش می‌برند.

وی اظهار کرد: باید مقدمات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بیش از پیش فراهم شود. از همه افراد موثر و کسانی که احساس می‌کنند، می‌توانند در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، موثر باشند، دعوت می کنم تا در انتخابات امسال حضور داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، اجرای انتخاباتی سالم را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که انتخاباتی سالم برگزار می‌کنیم.خوشبختانه هر انتخابات در ایران اسلامی در یک مقطع زمانی خاص برگزار شده است. امسال نیز برگزاری این مهم، با مسائل هسته‌ای و بررسی و نهایی شدن برجام مقارن شده است.

وی گفت: جهان امروز به جمهوری اسلامی چشم دوخته است و میزان مشارکت مردم در انتخابات، حاکی از اعتماد و حمایت مردم از مجریان، دولت‌مردان و نظام جمهوری اسلامی است.

وی از مردم خواست با حضور و پشتیبانی خود، حمایت مجدد خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دهند.

جبارزاده ادامه داد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای می توانند نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و حقانیت جمهوری اسلامی را بار دیگر اثبات کنند. تک تک آرای مردم باعث تقویت نظام می شود و از مردم انتظار داریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان یکی از حقوق خود، حضور پررنگی داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: اگر نمایندگان توسعه‌گر در مجلس حضور داشته باشند، بهتر می توانند دولت و دستگاه‌های اجرایی را در رسیدن به توسعه همه جانبه یاری کنند. سال هاست که به دلیل تحریم ها و محدودیت هایی که وجود داشت با مشکل مواجه بودیم. قطعا در چهار سال آینده فعالیت مجلس جدید، فضای ارشمندی برای توسعه کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha