• یکشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 94102011437
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت استان:

به سازندگان تجهیزات نفت خوزستان اعتماد شود

به سازندگان تجهیزات نفت خوزستان اعتماد شود

ایسنا/خوزستان رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان بر لزوم توجه شرکت‌های بزرگ استان به توان و ظرفیت بالای سازندگان خوزستانی تاکید کرد.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان بر لزوم توجه شرکت‌های بزرگ استان به توان و ظرفیت بالای سازندگان خوزستانی تاکید کرد.

علی کرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: شرکت مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری که در نزدیکی ما قرار دارند، به جای آنکه سفارشات خود را به 1000 کیلومتر آنطرف‌تر بدهند، به ما اطمینان کنند زیرا سازندگان استان توانایی ساخت تجهیزات حفاری‏، نفت، پتروشیمی و فولاد را دارند که باید مورد توجه قرار گیرد ؛ برخلاف شعارهای این شرکت‌ها، فقط آلودگی آن‌ها سهم این استان است، منتها خرید عمده آن‌ها از استان‌های دیگر است.

وی افزود: شرکت مناطق نفتخیز و حفاری باید به سازندگان تجهیزات نفتی استان اعتماد داشته باشد زیرا واحدهای سازنده از جنگ تاکنون دوش به دوش صنعت نفت حرکت کرده‌اند و نیاز داریم این دو شرکت نسبت به ساخت دکل‌های خشکی به مجموعه ما اعتماد کنند و ضمنا در زمینه پروژه‌های EPC، نمکزدایی و گوگرد از پتانسیل این شهرک استفاده شود.

کرانی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی شماره یک اهواز تصریح کرد: فاصله کوتاه این شهرک تا جاده شهری آسیب‌هایی را به این شهرک وارد کرده است و چاه فاضلاب این شهرک به دلیل بارندگی‌ها،‏ فاضلاب منازل سازمانی صنایع و معادن‏‏‏‏، فرسودگی ساختمان‌ها و خیابان‌بندی‌های 50 سال اخیر دیگر توان گنجایش این حجم فاضلاب را ندارد و فضای شهرک به گونه‌ای است که به دلیل شرایط فاضلاب و در هنگام بارندگی، ترددها با مشکل مواجه می‌شود.

رییس هیات مدیره شهرک شماره یک اهواز عنوان کرد: متاسفانه متر به متر زمین‌های این شهرک بفروش می‌رسد که با توجه به فضاهای باقی مانده نیاز است حداقل برای ساخت زمین ورزشی، آتش نشانی و اورژانس برنامه‌ریزی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه چهار شهرک در اهواز در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و یک شهرک نیز در حال اضافه شدن به این شهرک‌ها است. از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداریم و هزینه‌های برقراری امنیت از طریق صنعتگران تامین شده است؛ این شهرک از انتظامات بسیار خوب که به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند، برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha