• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 95050101556
  • منبع : نمایندگی زنجان

بادمجان‌هاي تریاکی در چنگ پلیس!

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام یک باند قاچاق موادمخدر با کشف 114 کیلوگرم تریاک و دستگیری هر پنج عضو این باند خبر داد و گفت: اين محموله مواد مخدر در خودروی نیسان حامل مواد که در ظاهر بادمجان حمل می کرد در پل ورودی شهر سمنان توقیف شد.

به گزارش ايسنا، سردار روح الامین قاسمی با اشاره به استمرار مبارزه پلیس با سوداگران مرگ برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی، گفت: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند یک باند قاچاق را در سمنان شناسایی و هر پنج عضو آن را دستگیر کنند.

وي تصریح کرد: تلاش چند ماهه پلیس در این حوزه و اقدامات گوناگون اطلاعاتی و بهره مندی از شگردهای خاص پلیسی به انهدام این باند انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: رییس باند که هم اکنون نیز به جرم حمل و قاچاق 62 کیلوگرم تریاک در زندان به سر می برد، با سوء استفاده از فرصت مرخصی، رفتار مجرمانه خود در خرید و فروش موادمخدر را ادامه می دهد.

سردار قاسمی ادامه داد: در مراحل بعدی تحقیقات، اطلاعاتی از حمل یک محموله از تهران به مقصد سمنان توسط اعضای این باند به دست آمد که تلاش ماموران بر کشف آن متمرکز شد.

وي به انجام هماهنگی لازم با دستگاه قضائی و زیر نظر قراردادن سوژه اصلی پرونده اشاره کرد و گفت: با رصد لحظه به لحظه و اشراف کامل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و چندین ساعت کنترل نامحسوس و تعقیب و مراقبت، خودروی نیسان حامل مواد که در ظاهر بادمجان حمل می کرد، در پل ورودی شهر سمنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهارداشت: ماموران پس از انتقال خودرو به پلیس مبارزه با موادمخدر استان و بازرسی دقیق و فنی آن، جاساز ماهرانه محموله 97 کیلویی تریاک را کشف کردند.

به گفته سردار قاسمی در همین خصوص و در ادامه تحقیقات، اعضای دیگر این باند نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان برنامه ریزی و اجراشد.

وی گفت: مخفیگاه عضو دیگر باند که ساکن سمنان بود نیز شناسایی و در اقدامی ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان  از کشف 17 کیلوگرم تریاک در این مرحله از عملیات خبرداد و افزود: در مجموع هر پنج عضو این باند که دو نفرشان زن هستند، دستگیر و 114 کیلو تریاک نیز کشف و ضبط شد.

قاسمي تاکید کرد: مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان موادمخدر و سودجویانی که آرامش و آسایش خانواده ها را مورد هدف رفتار غیرانسانی خود قرارداده اند هرگز تعطیلی نخواهد داشت.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha