• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 96041809509
  • منبع : سازمان حفاظت محیط زیست

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست خبرداد

آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری میزبان مرحله نخست مانور اطفای حریق جنگل‌ها

آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری میزبان مرحله نخست مانور اطفای حریق جنگل‌ها

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مرحله نخست مانور اطفای حریق جنگل‌ها در عرصه‌های تحت مدیریت این سازمان به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری طی هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا،علی تیموری افزود: مانورهای اطفای حریق جنگل‌ها با مشارکت ۱۱ استان و با حضور مدیران ارشد سازمان‌های حفاظت محیط زیست، مدیریت بحران، جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه (۲۰ تیرماه) برای سومین سال متوالی و بر اساس سیاست‌ها و تاکید ریاست سازمان به منظور آمادگی نیروهای یگان و اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست، اقدام به برگزاری همزمان مانور اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان در استان‌های آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری می‌کند.

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: علاوه بر دو استان میزبان و معین، ۱۱ استان آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، کردستان، اصفهان، مرکزی، ایلام، لرستان، کرمانشاه و خوزستان به عنوان ادارات کل حفاظت محیط زیست همکار در این مانورها ایفای نقش می‌کنند.

وی از اجرای مرحله دوم این مانورها در شهریور ماه سال جاری خبر داد و اظهارکرد: مرحله دوم مانور اطفای حریق به میزبانی گلستان به عنوان استان معین و با همکاری پنج استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان به عنوان استان‌های همکار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) به گفته تیموری، در اجرای این مانورها، علاوه بر ادارات کل با توجه به هماهنگی صورت گرفته مسئولان استانی، سازمان‌های مرتبط با موضوع حریق در عرصه‌های طبیعی همچون سازمان جنگل‌ها، مراتع و سازمان مدیریت بحران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز مشارکت و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha