• چهارشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97111709908
  • خبرنگار : 71505

بهره‌برداری از 495 پروژه شهری با حضور شهردار تهران

شهردار تهران از بهره‌برداری 495 پروژه شهری در سطح شهر تهران با اعتبار 663 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در آئین بهره‌برداری از ۴۹۵ پروژه مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درخصوص حضور خود در جلسه امروز هیأت دولت و گفت‌وگو درخصوص حمل‌ونقل عمومی در این جلسه گفت: در مورد حمل‌ونقل عمومی باید به این نکته توجه کنیم که موضوع مبتلا به شهرداری و دولت است اما در جلسه امروز درخصوص حمل‌ونقل عمومی بحثی نشد. قطعاً موضوع حمل‌ونقل عمومی را دولت و شهرداری تهران تعقیب می‌کنند.

وی افزود: هدف مشترک دولت و شهرداری تهران این است که سفرهای درون‌شهری روزانه این حوزه را از دو میلیون سفر به هفت میلیون سفر برسانیم که این امر با افزایش تعداد واگن‌های مترو، کاهش سرفاصله قطارها به دو دقیقه و تکمیل خطوط باقی‌مانده که در دستور کار قرار گرفته، محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی آلودگی هوا نسبت به سال گذشته گفت: این خبر خوشی است که باید به شهروندان بدهیم که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد هوای پاک‌تری داشته‌ایم. هواشناسی علت آن را آب و هوا و بارندگی‌ها اعلام کرده‌اند اما قطعاً دوربین‌های کنترل معاینه فنی نیز در این بخش نقش بسزایی داشته است. اگر در همین مسیر حرکت کنیم قطعاً تعداد روزهای پاک افزایش پیدا می‌کند.

وی درخصوص افتتاح ۴۹۵ پروژه در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران نیز گفت: این پروژه‌ها با اعتباری معادل ۶۶۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شامل فضای سبز که پارک‌های محلی و منطقه‌ای را شامل می‌شد، همچنین احیای دو دروازه عبدالعظیم و دروازه غار در تهران و… که هر یک با هدف ارتقای کیفیت زندگی و ارائه خدمات به شهروندان احداث شده است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درخصوص مشکلات طرح ترافیک خبرنگاران در سال گذشته نیز گفت: تا طرح ترافیک برای سال آینده وقت زیادی داریم اما قطعاً سعی خواهیم کرد که مشکلات موجود را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، هر یک از مناطق شهرداری تهران از جمله شهرداری مناطق چهار که ۴۴ پروژه فرهنگی، خدمات شهری و… را به بهره‌برداری رسانده بود، پروژه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور شهردار تهران و مسئولین شهری به بهره‌برداری رسانده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha