• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98021809757
  • خبرنگار : 30054

مدیریت بی‌دردسر تماس‌ها با سانترال پاناسونیک

مدیریت بی‌دردسر تماس‌ها با سانترال پاناسونیک

حتماً در هنگام تماس با شرکت‌های مختلف با تلفن گویایی که نام شرکت را اعلام کرده و داخلی‌های مختلف را به تفکیک معرفی می‌کند مواجه شده‌اید. این قابلیت یکی از امکانات بی‌شمار دستگاه‌های سانترال است. تلفن گویا می‌تواند تماس‌گیرنده را مستقیماً و بدون نیاز به اپراتور انسانی به داخلی مورد نظرش وصل کند. این قابلیت از ناهماهنگی تماس‌های وصل شده و اشغال شدن بی‌مورد خطوط جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، شاید شما هم نام تلفن سانترال را شنیده باشید اما آیا می‌دانید تلفن سانترال چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا سانترال و امکانات بی‌شمار آن را معرفی کنیم.

دستگاه سانترال یک مرکز مخابراتی کوچک است که این روزها می‌توان آن را در هر شرکت کوچک و بزرگی یافت. قابلیت‌های زیاد و پرکاربرد و همچنین مدیریت تماس‌های بی‌دردسری که این دستگاه سانترال برای مجموعه‌های تجاری فراهم می‌کند، هر شرکتی را مجبور به استفاده از آن می‌کند.

سانترال می‌تواند خطوط شهری را در خود جمع‌آوری کرده و تعدادی خط داخلی ارائه دهد. شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که از سانترال استفاده می‌کنند با تهیه تعداد کمی خط شهری می‌توانند دسترسی به تلفن را برای تمامی کارمندان خود فراهم کنند. البته باید توجه داشت که تعداد خطوط شهری و تعداد داخلی‌های ارائه‌شده توسط دستگاه به ظرفیت دستگاه بستگی دارد. دستگاه‌های سانترال به‌طورکلی به دو نوع سانترال‌های کم‌ظرفیت و سانترال‌های پرظرفیت طبقه‌بندی می‌شوند. همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست دسته اول مناسب برای مجموعه‌ها و دفاتر کوچک و دسته دوم مناسب برای شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ است.

با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان برای خرید محصول یا ارائه خدمات از طریق تلفن با مجموعه‌ها در ارتباط هستند، ارتباطات تلفنی از اهمیت بالایی در وجهه شرکت برخوردار است. اگر مشتریان با شرکت شما تماس بگیرند و با بوق اشغال مواجه شوند یا شخص موردنظر خود را به‌سختی پیدا کنند قطعاً با شرکت رقیب تماس خواهند گرفت. مدیریت خطوط مخابراتی از طریق دستگاه سانترال بسیار آسان است و می‌توان ارتباطات تلفنی مجموعه را بهبود بخشید. علاوه بر این امکان تماس داخلی رایگان می‌تواند از همهمه و شلوغی برای هماهنگی کارها در بین کارمندان جلوگیری کند. کارمندان بدون اینکه احتیاج به رفت‌وآمد بین اتاق‌ها و طبقات داشته باشند می‌توانند از طریق تلفن با همکاران دیگر خودکارها را هماهنگ کنند. این کار بدون هیچ هزینه‌ای انجام می‌گیرد. دستگاه سانترال بر اساس سیاست‌های هر مجموعه برنامه‌ریزی می‌شود تا بهترین نتیجه را برای هر کسب‌وکاری به همراه داشته باشد.

از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار، سانترال پاناسونیک است که جزو پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های سانترال موجود در بازار جهانی است. دستگاه‌های سانترال پاناسونیک قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند و با توجه به اینکه استفاده از آن در ایران متداول است از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردارند. ماندگاری بالای دستگاه و قطعات مصرف‌شده در دستگاه‌های سانترال پاناسونیک باعث می‌شود که بتوانید مدت‌زمان طولانی به‌طور مفید از دستگاه استفاده کنید و در طول سال‌های متوالی نیاز به تعمیر دستگاه سانترال خود نخواهید داشت؛ اما اگر هم دستگاه نیاز به تعمیر پیدا کند با توجه به اینکه تمامی قطعات مربوط به آن در ایران وجود دارد دردسری برای تعمیر نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که برای خرید سانترال بهتر است به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید تا از اصالت کالا مطمئن شوید و بتوانید از گارانتی معتبر آن استفاده کنید.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های فعال محصولات پاناسونیک در ایران است. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا پلاک ۱۱ مراجعه و یا به‌صورت غیرحضوری با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰ یا به آدرس سایت شرکت Idehal.org مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha