• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98070100366
  • خبرنگار : 50180

نایب رییس مجلس:

آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی آماده کند

آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی آماده کند

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، عبدالرضا مصری در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در کرمانشاه، با بیان اینکه مهر با انتظار گره خورده، گفت: معلمان از دانش آموزان انتظار یادگیری  و دانش آموزان و خانواده هایشان از معلمان انتظار یاددهی دارند  و تنها زمانی این انتظارات برآورده خواهد شد که هر کس در جایگاه خود برای تحقق آنها تلاش کند.


مصری با بیان اینکه مهر آغاز باور و انتظار یک ملت از دانش آموزانی است که قرار است آینده کشور را بسازند، از دانش آموزان خواست تا به دنبال شکوفایی استعدادهای خود رفته و از این طریق خود را برای زندگی در آینده آماده کنند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید خودشان را باور داشته باشند، گفت: دانش‌آموزان باید برای بارور کردن توانمندیهای خود برنامه ریزی کنند.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند، گفت: آموزش و پرورش زمانی می تواند ادعا کند که در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان موفق عمل کرده که توانسته باشد دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه آموزش و پرورش به مقوله مهارت آموزی دانش آموزان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید به سمت مهارت آموزی در دانش آموزان رفته و با شناسایی توانمندیهای آنها در جهت آموزش مهارت‌های مرتبط با استعدادها و توانمندیهایشان برنامه ریزی کند.

به آموزش و پرورش بیشتر بها دهیم


محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت توانمند شدن آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه توانمندی داشته باشیم، باید به آموزش و پرورش بیشتر بها بدهیم.


وی با بیان اینکه جوامع توسعه یافته به آموزش و پرورش به صورت ویژه نگاه کرده‌اند، تاکید کرد: برای قرار گرفتن در مسیر توسعه باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.


الهی تبار با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت تا جایی است که در دوران دفاع مقدس هم کلاس‌های درس تعطیل نشد و فرآیند تعلیم و تربیت در سنگرها تداوم داشت و گواه این مدعا اینکه در سالهای دفاع مقدس هزاران شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha