• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98081810773
  • خبرنگار : 50181

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:

پیگیریم مرکز داوری اتاق اصناف کرمانشاه راه‌اندازی شود

پیگیریم مرکز داوری اتاق اصناف کرمانشاه راه‌اندازی شود

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی مرکز داوری اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد و خواستار رفع موانع پیش روی این کار شد.

مجتبی صفایی در نشست فعالان اقتصادی استان با رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه فضای اقتصادی کرمانشاه خوب نیست، گفت: متاسفانه نه تنها سرمایه‌گذاری‌های جدید آنطور که باید در کرمانشاه انجام نشده، بلکه سرمایه‌گذاران قدیمی نیز در امنیت نیستند.

وی ادامه داد: گاهی با نظر یک کارشناس در بدنه دستگاه اجرایی کار یک سرمایه‌گذار گره می‌خورد و یا رقمی که یک ممیز مالیاتی برای فعال اقتصادی تعیین می‌کند می‌تواند آثار روحی و روانی شدیدی به همراه داشته باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی رقمی که ممیز مالیاتی اعلام کرده بسیار تغییر می‌کند، تاکید کرد: نمی‌توان چنین عملکردی از سوی ممیزین را سهوی دانست و متاسفانه برخوردی هم با ممیزهای متخلف انجام نمی‌شود.

صفایی معتقد است، مشابه چنین مشکلاتی در بانک‌ها هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه این عوامل سرمایه‌گذاری را در کرمانشاه کاهش می‌دهد، نتیجه این امر را مشکلات اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی دانست.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه از پیگیری برای راه‌اندازی مرکز داوری اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: در حوزه اجرایی با مشکلاتی مواجهیم که خواستار همکاری بیشتر در این زمینه هستیم.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز می‌توان 90 درصد پرونده‌های صنفی را در همین مرکز بررسی کرد.

در ادامه جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز از عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل توسط برخی دستگاه‌ها انتقاد کرد و خواستار ورود قوه قضاییه به این موضوع شد.

وی عنوان کرد: عمده این تصمیمات در بدنه کارشناسی دستگاه‌ها می‌ماند.

اسکندر محمدی نماینده اتاق تعاون کرمانشاه نیز ار وجود 4300 تعاونی در کرمانشاه خبر داد که 2400 مورد آنها در 14 رسته تولیدی، توزیعی، مسکن، مصرف، صنایع دستی و ... فعال است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز داوری اتاق تعاون کرمانشاه، گفت: با وجود این ظرفیت هنوز برخی پرونده‌های حوزه تعاون به ما ارجاع نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha