• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030301406
  • خبرنگار : 71613

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم  خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.  

عبادی‌پور: فقط پشیمانی برایمان ماند

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

عبادی‌پور با تاکید بر این که نباید چنین اتفاقاتی در والیبال ایران رخ دهد، تصریح کرد: اگر در امتیازات برابر بودیم می‌گفتم آن‌ها با تجربه‌تر عمل کردند و ما را بردند اما وقتی ۶ امتیاز از حریف پیش هستید نباید ست را واگذار کنید. این یکی از بزرگترین ضعف‌های ایران در تمام مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: این واگذاری ست با وجود اختلاف امتیاز داشتن از حریف به دلیل عدم تمرکز و کنترل روی بازی رخ می‌دهد و متاسفانه نمی‌توان کاری کرد. فقط می‌توانم به تیم صربستان تبریک بگویم و امیدوارم که در دیدارهای بعد به بهترین شکل عمل کنیم.

آرمان صالحی: از ثبات لازم برخوردار نبودیم

آرمان صالحی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان، اظهار کرد: مسابقه خوبی بود. تیم ایران در ابتدا بر مسابقه مسلط بود. ست اول کاملاً مسلط بودیم و اختلاف حتی به هفت، هشت امتیاز هم رسید.

وی با بیان این‌که تیم ایران نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند و در ست اول پیروز شود، گفت: در چنین مسابقاتی ست اول اهمیت زیادی دارد. در کل نتوانستیم از فرصت‌ها درست استفاده کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران، در ادامه تاکید کرد: در گیم دوم بازی شروع خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم اما بازی خوب ایران ثبات نداشت. در ادامه صربستان از این موضوع استفاده کرد و توانست از فرصت‌های خود استفاده کند و به پیروزی برسد.

صالحی درباره مسابقات آینده تیم ایران افزود: هر بازی برای ایران حکم فینال دارد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که مقابل ایتالیا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۶:۰۳

تا زمانی که وادی پاسور اول تیم هست همین آش و همین کاسه.