• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99022920995
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات سبب صرفه جویی مردم شده است

تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات سبب صرفه جویی مردم شده است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه علاقه‌های انسانی سبب پیشبرد امورات می‌شود، گفت: تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی سبب صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها و رفت‌وآمدها، آسایش مردم، پیشرفت و تسریع در کارها و برنامه‌ها شده است

 آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز(۲۹ اردیبهشت) در دیدار با مدیرعامل و معاونین مخابرات که به ‌مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت این روز، اظهار کرد: انسان هر کاری انجام می‌دهد آنچه که مربوط به دنیا باشد تمام‌شدنی و هر آنچه برای آخرت باشد، در این دنیا و آخرت ماندگار و جاویدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه نگاه و دیدگاه ما به وظایفمان تعیین‌کننده است، افزود: فعالیت‌هایی که جنبه اعتقادی و ارزشی و در راستای خدمت‌رسانی به بندگان خدا باشد، ماندگار خواهد بود.

وی با ذکر اینکه روزه تمرین بندگی و کنترل نفس اماره است، بیان کرد: نهادینه شدن رفتارها و اعمال صحیح در دنیا و آخرت ماندگارشده و از بین رفتنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه کسانی که صرفاً به مادیات توجه دارند گمراه‌ هستند، تصریح کرد: آنچه باعث رشد و از خسران جلوگیری کرده، بخشی از فعالیت‌هایی‌ است که خارج از چارچوب مادیات و در ارتباط با خدا شکل می‌گیرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی  با ذکر اینکه آنچه برای خدا باشد ماندگار است، گفت: فعالیت‌های خدامحورانه، سوابق و عاملی برای رشد بندگان و جاودان شدن اعمالش است

وی با بیان اینکه مسئولان از فرصت خدمت‌گزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند، تاکید کرد: باید از اینکه خداوند فرد را برای رفع نیازهای دیگران انتخاب کند، شاکر بود و همواره تلاش کرده که در این دنیای فانی، الزامات زندگی جاودان در بهشت را با تکیه بر «عقل» برای خود کسب کرد.

وی با بیان اینکه علاقه‌های انسانی سبب پیشبرد امورات می‌شود، عنوان کرد: تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی سبب صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها و رفت‌وآمدها، آسایش مردم، پیشرفت و تسریع در کارها و برنامه‌ها شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نباید از پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات غفلت کرد، خاطرنشان کرد: باید آموزش و زمینه‌های پیشرفت هرچه بیشتر این حوزه فراهم شود تا روز به روز رضایت‌مندی مردم بیشتر شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان و تلاشگران ان حوزه، به ارئه گزارشی از عملکرد مخابرات در سال گذشته و تشریح اقدامات انجام‌شده پرداخت.

آزاد حکمت با اشاره به اینکه مخابرات منطقه در استفاده از آخرین تکنولوژی‌های تلفن ثابت و اینترنت بر بستر فیبر نوری سال گذشته رتبه نخست را در کشور کسب کرد افزود: تمام تلاش این مجموعه ارائه آخرین تکنولوژی ها و خدمات مخابراتی به شهروندان است.

وی از نصب و راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت باند پهن بر بستر سیم مسی با تکنولوژی جدید VDSL و کسب رتبه دوم کشوری در این خصوص خبر داد و خاطرنشان کرد: در چهار ماهه اخیر 216 سایت تکتولوژی‌های جدید و ارتقای پوشش تلفن همراه به‌منظور حل مشکلات و ضعف آنتن‌دهی تلفن‌همراه در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی از افزایش 50 درصدی ظرفیت پهنای باند ، ظرفیت BRAS و ارتقای up link شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان بین 2 تا 5 برابر در حوزه اینترنت خبر داد و گفت: خوشبختانه با این اقدام موفق شدیم کیفیت سرویس های مخابراتی بر بستر دیتا را به نحو چشمگیری ارتقاء دهیم.

حکمت گفت: توسعه و ارتقای شبکه ویدیو کنفرانسی ، اجرای هوشمندسازی مدارس روستایی در حدود 280 مدرسه ، حمایت از گرداندگان چرخه اقتصاد داخلی و پیمانکاران بومی استان و... در از دیگر اقدامات انجام ‌شده در استان کردستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha