• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99052720271
  • خبرنگار : 71579

اولین پیش نشست کنفرانس سالانه ''رژیم صهیونیستی پژوهی''

خالد قدومی: اماراتی ها به شعور و مقدسات تمام مسلمانان توهین کردند

خالد قدومی: اماراتی ها به شعور و مقدسات تمام مسلمانان توهین کردند

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه توافق ابوظبی با رژیم صهیونیستی خنجری به پشت ملت فلسطین است گفت که اماراتی ها با این اقدام به شعور و مقدسات تمام مسلمانان توهین کردند.

به گزارش ایسنا، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در اولین پیش نشست کنفرانس سالانه ''رژیم صهیونیستی پژوهی'' که در موسسه ابرار معاصر تهران برگزار شد گفت: ما در مرحله بسیار حساسی قرار داریم، ما باید در این اوضاع بطور جدی و قوی باستیم و مقاومت کنیم.

وی تاکید کرد: ما درمرحله انتقال برای تشکیل یک نظام جهانی جدید هستیم، اکنون آمریکا دیگر پلیس جهانی نیست و نمی تواند هرکاری که بخواهد بدون مجازات و عواقب انجام دهد بلکه مقاومتی ایجاد شده است و با آن مقابله می کند، اکنون بیشتر ملت ها نه نظام ها حامی مساله فلسطین هستند.

قدومی گفت: من با یک شخصیت اروپایی دیدار کردم، او می گفت که من برای ایجاد صلح و سازش میان فلسطین و اسرائیل رفته بودم و می گفتم که مردم اسرائیل نیز حق زندگی دارند اما زمانی که رفتار اسرائیلی ها را دیدم به این نتیجه رسیدم که حق تماما با مردم فلسطین است.

نماینده حماس در ادامه گفت: اکنون جوامع و ملت های اروپایی حامی فلسطین و ملت آن هستند زیرا آن ها قتل کودکان فلسطینی به دست صهیونیست ها را با چشمهای خود دیدند، من در رابطه با این تحول صحبت می کنم نه تحوول نظام ها و حاکمان.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست ها به طور حتمی شکست خواهند خورد خاطرنشان کرد: کشورهای عضو محور مقاومت باید با هم متحد و یکپارچه شوند و از شکاف هایی که در نظام های مسکتبر جهانی وجود دارد، استفاده کنند. ما باید در برابر سرکشی های آمریکا بایستیم و مقاومت کنیم.

قدومی در ادامه با اشاره به اینکه یاسر عرقات چون در کمپ دیوید 2 بر سر مساله قدس و فروش آن سازش نکرد، ترور شد گفت: ما نباید بگوییم که بهار عربی منجر شد که جوانانی روی کار بیایند که با دشمن سازش کنند، هدف بهار عربی استقلال بود.

خالد قدومی در ادامه به مساله توافق ابوظبی با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: نظام و حکام امارات به شعور و مقدسات تمام مسلمانان توهین کردند. دلیل صلح ابوظبی هیچ ارتباطی با مساله فلسطین ندارد بلکه این توافق به سود دشمن است. توافق کنونی و توافقاتی که قرار است درپی آن انجام شود خنجری به پشت ملت فلسطین است.

نماینده حماس با بیان اینکه ما باید دور هم بنشینیم و مسائلی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد را بررسی کنیم تاکید کرد: فلسطین و قدس همیشه سربلند خواهند بود، هرکس در کنار آنها بایستد سربلند خواهد شد و هرکس با آنها مخالفت کند در زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ما در مرحله بعدی باید متحد و یکپارچه شویم، مرحله بعدی مرحله عمل است نه صحبت و حرف.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha