• پنجشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030301407
  • خبرنگار : 71613

پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد

پائز: ایران باید کنار هم جنگیدن را یاد بگیرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال مشکل تیم ایران نیست و بازیکنان خوب بازی می‌کنند. موارد خیلی خوبی از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه سوم  خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (۲۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.

مائوریسیو موتا پائز پس از این دیدار اظهار کرد: واقعا از بازی بازیکنانم سوپرایز شدم چرا که بازی‌شان کیفیت بالایی داشت اما وقتی با مشکلی روبرو می‌شدند خیلی برایشان سخت بود که در کنار هم بمانند، از هم دیگر حمایت کنند و با هم بازی کنند تا مشکلات را حل کنند. مشکل تیم ایران والیبال نیست. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید متوجه این موضوع شوند که چگونه در کنار هم بمانند، چگونه به هم کمک کنند، چگونه برای یکدیگر دلسوزی کنند و انرژی خوب و مثبت را به داخل زمین تزریق کنند. ما اینجا نیستیم تا کسی را قضاوت کنیم. بلکه اینجا هستیم که به هم کمک کنیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. در لحظات زیادی از بازی بازیکنان کیفیت خارق العاده‌ای از خودشان به نمایش گذاشتند اما در ست چهارم نمای واضحی از شرایط اصلی تیم ایران دیدیم که باید آن را تغییر دهیم. اگر این کار را انجام ندهیم کار برایمان سخت خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در بسیاری از فاکتورها در لحظاتی از بازی خیلی خوب عمل کردیم، تصریح کرد: در دفاع، توپ‌گیری و … در بسیاری از لحظات مسابقه عملکرد خوبی داشتیم اما در لحظات حساس اشتباهاتی مرتکب شدیم. بعد از آن هم نتوانستیم به بازی خوب خود ادامه دهیم. وقتی اشتباهی انجام می‌دادیم همه به جهتی می‌رفتند و کنار هم نبودند. باز هم می‌گویم والیبال مشکل تیم ایران نیست بلکه مشکل در کنار هم بودن و کمک کردن به بهتر بازی کردن دیگران است.

پائز با بیان این که در بحث سرویس هم همین موضوع صدق می کند، گفت: در لحظاتی از بازی خیلی خوب سرویس زدیم اما در لحظات حساس مرتکب اشتباهاتی شدیم و سرویس‌های خوبی را در زمان های مهم نزدیم. شاید سرویس های عالی نزدیم اما بیشتر از بازی های دوستانه امتیاز سرویس مستقیم گرفتیم. باز هم می‌گویم موارد خوب زیادی را از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم همانطور که از اول گفتم احساسات اولویت اول ماست و ما بقیه موارد را فراموش کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۷:۰۷

باید بگردیم و یک سرمربی با جذبه مثل کارلوس کیروش در فوتبال, برای این تیم والیبال از پیش باخته و کم روحیه پیدا کنیم که بتواند از بازیکنان بازی بگیرد که بازی برده را نبازند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۹:۲۹

چقدر هم کیروش فوتبال را به اوج قله‌های رسوند 😂والیبال ولاسکو می‌خواهد و هم تیم های پایه ای با سن واقعی و کار کردن بروی نوجوانان با یک مربی کار بلد مثل اون مربی روسی که قبل از ولاسکو اومد و اون نسل طلایی را آموزش داد حتی اومد شهرستان دور افتاده ما تست گرفت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۹:۰۴

چقدر دقیق مشکل روحی و روانی بازیکنان را آنالیز کرد آرزوی موفقیت برای تیم والیبال ایران و این مربی فهیم داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۹:۱۶

و شما هم تعویض بازیکن ها را یاد بگیر . وقتی یکی چپ و راست اشتباه میکند ۱۸ بازیکن با خود میبرند تا آخر مسابقات فقط ۶ تا ۸ نفر دستشان به توپ میخورد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۹:۵۹

نه از نظر فنی خوبن نه .... از ژاپن یاد بگیرین نیم قد دارن با جون و دل بازی میکنن تیم نو نهالان از اینا بهترن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۲:۵۸

با احترام به مجموعه والیبال ضمن صحه نهادن به صحبت های سرمربی باید از همه بازیکنان به موقع استفاده شود، ضمن اینکه گزارشگران هم خوب نیستند به غیر از آقای محتشمی والیبال بلد که متاسفانه استفاده نمی شود.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۶:۳۴

خواهشن این مربی نگه دارید فرصت بهش بدین خیلی عالی بعد شکست صحبت کرد با این مربی آینده درخشانی داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۷:۳۸

آفرین به این مربی فهمیده.کاملا درسته.مشکل تیم والیبال ایران ، مسائل روانشناسی و روح تیمی آنهاست که مشکل داره.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۱۹:۳۳

فقط مشکل ورزش نیست در بسیاری از موارد فقط به فکر خودشان هستند. همدیگر را نگاه نمی‌کنند، موقعیت های یکدیگر، و..... یک نوع خود محوری در رفتارهای اجتماعی و فردی وجود دارد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۳

عبادیپور و اسماعیل نژاد و وادی ضعیفن چرا پشت خط زن مثل صابر کاظمی نیومده یا امیرمحمد گلزاده که جوون هست و آینده دار nvp شده چرا دعوت نکردن یا اینگه به نژاد پاسور خوب و باهوشی هست نیاوردن