• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99063123736
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد

اختصاص ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در ایلام

اختصاص ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: از مجموع ۲۱۶میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده و با توجه به سهم اعتباری استان از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور هستیم.

«شکرالله شیرخانی» در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بسیاری از کسب و کارها در کشور و استان با شیوع بیماری کرونا مورد آسیب جدی قرار گرفتند و در همین دولت درصدد حمایت از آنها با ارایه برخی بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات برآمده است.

وی با بیان اینکه  براین اساس و طبق مصوبه دولت، کارگاه‌های آسیب دیده از کسب و کار تسهیلات دریافت می‌کنند، تصریح کرد: هر کارگاه بابت هر نیروی کار خود ۱۲ میلیون تومان و کارگاه‌ها و مراکزی که دستور تعطیلی آنها به دلیل احتمال شیوع این ویروس داده شده به هر نیروی کاری آنها ۱۶ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: از مجموع ۲۱۶میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از  ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده و با توجه به سهم اعتباری استان از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور هستیم.

شیرخانی تصریح کرد: کل افراد واجد شرایط ۱۳هزار و ۵۰ پرونده با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که جهت دریافت تسهیلات حمایتی به بانکهای عامل استان معرفی شده اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریعتر با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، خبرنگاران در یک تور رسانه‌ای از کارگاه‌های آموزش آشپزی، معرق کاری و صنایع دستی فنی و حرفه‌ای بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha