• دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99072115714
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

۶ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم برخوردار ایلام اهدا شد

۶ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم برخوردار ایلام اهدا شد

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۶ هزار و ۱۷۵ بسته نوشت‌افزار در اجرای پویش «مشق احسان» به دانش‌آموزان کم‌برخوردار این استان اهدا شد.

« قنبر موسی‌نژاد» در مراسم آغاز به کار پویش ملی مشق احسان ویژه اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار با بیان اینکه در این به پویش به همه دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان و شهرستان‌ها متناسب با هر مقطع تحصیلی نوشت‌افزار رایگان اهدا می‌شود، اظهار کرد:  این بسته نوشت‌افزار شامل کیف، دفتر و سایر نیازمندی‌های تحصیلی است و هر بسته ۲ میلیون ریال ارزش ریالی دارد.


وی با تاکید بر اینکه در شرایط امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به آموزش مجازی، دانش‌آموزان کم‌برخوردار علاوه نوشت‌افزار به گوشی‌های هوشمند و تبلت نیز نیازمند هستند،  از خیرین و مردم استان خواستدر حد توان خود به این دانش‌آموزان کمک کنند تا هیچ‌ دانش‌آموزی به علت مسایل مالی از تحصیل باز نماند.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: ۳۰ درصد از دانش‌آموزان استان از وسایل ارتباط مجازی جهت تحصیل در شرایط کرونایی محروم هستند که طی تفاهم‌نامه‌ با کارخانه‌های تولید داخل، مقرر شده است با ارزش سرانه ۳۰ میلیون ریال، تبلت مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان ایلامی تامین شود و با هماهنگی انجام شده با کمیته امداد مرکز نیز به هر میزان که خیرین استان کمک کنند مابقی مبلغ جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد.


موسی‌نژاد  از کمک پنج میلیارد ریالی خیرین و مردم استان جهت خرید تبلت و وسایل الکترونیکی دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد و گفت: میدواریم در آینده نزدیک با افزایش کمک‌های نقدی خیرین و مردم استان بتوانیم تعدادی تبلت و وسایل الکترونیکی جهت آموزش مجازی به دانش‌آموزان کم‌برخودار اهدا کنیم.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام و رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) غرب کشور آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha