• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99080603727
  • خبرنگار : 50018

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد

یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه با بیان این‌که یک کارآفرین نمونه باید استوار و ثابت قدم باشد، گفت: کارآفرینان با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سرپا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهند؛ چراکه صاحبان کارخانه و سرمایه گذاران خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان هستند، در واقع این افراد در مقابل دشمن جنگ کرده و مجاهدت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر با اشاره به ویژگی‌های کارآفرینی از سیره پیامبر (ص)، اظهار کرد: کارآفرینان باید زمان شناس باشند، زمان شناسی در کار، بسیار مهم است و چه بسا کارهایی که به خاطر انتخاب زمان نامناسب با شکست مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های کارآفرینان سودرسانی است تا هم خود و هم دیگران از آن خیر ببینند؛ کارآفرینان باید فرصت‌های مناسبی خلق کرده و ضمن استقبال از خطرها و عبور از بحران‌ها در راستای هدف اصلی که سودرسانی به خود و کشور است، تلاش کند.

وی با بیان این‌که پشت کار و خلاقیت از جمله ویژگی‌های کارآفرینان است، عنوان کرد: یک کارآفرین خوب فردی است که دارای ایده و فکر بوده و همیشه به فکر نوآوری و ابداع و اختراع کالای جدید باشد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با استناد به رهنمودهای پیامبر اکرم (ص) با بیان این‌که کارافرین نمونه فردی احتکارگریز و مولد است، خاطرنشان کرد: کارآفرین نوآور، همیشه در حال خلق و ایجاد بوده و به کم قناعت نکرده، زیاد را هم انباشته نمی‌کند.

وی افزود: یک کارآفرین نمونه باید رابطه صحیح و دوستانه و سود رسان با همکاران خود در محیط کار داشته باشد.

امام جمعه تبریز در پایان همچنین از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر و قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین مراسماتی برای قدردانی از زحمات تولیدکنندگان و کارآفرینان فرصت بزرگی به شماره رفته و آن‌ها برای ادامه فعالیت ترغیب و تشویق می‌کند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha