• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۰۵:۴۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99102519255
  • خبرنگار : 71552

با بیان اینکه "نباید به تیم ملی جوانان شوک وارد شود"

کارشناس هندبال: با باندبازی میزبانی آسیایی را گرفتند

کارشناس هندبال: با باندبازی میزبانی آسیایی را گرفتند

سرمربی اسبق تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: باند و باند بازی کشورهای حوزه خلیج فارس میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا را از ما گرفت

ناصر سلیمی در گفت و گو با ایسنا پس از واگذاری میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ایران به بحرین اظهار کرد: متاسفانه به علت نداشتن کرسی‌های اثر گذار در کنفدراسیون هندبال آسیا ما این میزبانی را از دست دادیم که خیلی خبر ناراحت کننده‌ای برای جامعه هندبال بود.

سلیمی افزود: میزبانی جوانان آسیا اتفاق مهمی بود تا ما بیشتر هندبال را به جامعه ورزشی کشور در بعد های مختلف معرفی کنیم اما متاسفانه با باندبازی کشور های حوزه خلیج فارس و کسانی که در هندبال آسیا صاحب قدرت هستند، این میزبانی از کشور ما گرفته شد.

این کارشناس هندبال در ادامه گفت: این موضوع اتفاقی است که پیش آمده و ما باید با یک رویکرد تازه به جوانان تیم ملی روحیه دهیم تا در این دوره از بازی‌ها روی سکو قرار گیرند چرا که یک کشور و جامعه هندبال به این تیم امیدوار است تا در این دوره از رقابت‌ها موفق عمل کنند.

سلیمی افزود: بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی جوانان حضور دارند بازیکنانی که در قالب تیم‌های باشگاهی در رقابت‌های لیگ برتر خیلی موفق عمل کردند. جوانان ما باید تفکر خود را تغییر دهند و به نوعی که انگار اتفاقی رخ نداده  به مسابقات اعزام شوند. در واقع نباید اجازه دهند تا شوک به تیم ملی وارد شود.

کارشناس هندبال گفت: ملی پوشان باید پرقدرت به کار خود ادامه دهند تا به صاحبان قدرت هندبال آسیا ثابت کنند که ما ایرانی هستیم چه در خاک خودمان و چه در کشورهای دیگر تلاش می‌کنیم تا نام ایران و ایرانی را سربلند کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: به این تیم ملی جوانان خیلی امیدوارم و مطمئن هستم تیم در مسابقات پیش رو خواهد درخشید. ما جامعه هندبال برای بازیکنان و کادر فنی توانمند تیم از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنیم تا ان‌شاءالله با کسب مدال دل خانواده هندبال را شاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha